Te verkrijgen accessoires - velgen - navigatiesysteem modeljaar 2016 Fabia III

Alpha

Donateur
Voor de mensen die graag mirrorlink icm Samsung Galaxy S6( en Edge) en Sygic willen gebruiken.
Zie hier https://cert.mirrorlink.com/ProductListing/
Tik Samsung in....even laten zoeken....en tada o.a. de S6 (920F) staat er tussen, ondersteund door versie mirrorlink 1.1
Ik ga het morgenmiddag testen. Mijn bevindingen volgen.

Dat zegt helaas nog niet zoveel. Mijn HTC stond ook in de lijst van Mirrorlink. Maar niet in de lijst van Skoda... Resultaat ik kon Sygic niet gebruiken onder het rijden.

Succes... Hoop dat de S6 wel werkt dan!

nisuthai

Forumguru
Nog even mag Skoda.nl wel korting gaan geven aan ons i.v.m. de functie's die niet of nauwelijks werken of een ander toestel aanbieden die wel volgens de normen hoort te werken, dit wordt of is in feite een grote sof. Ze beloven dingen wat er met dit type radio allemaal kan maar het werkt dus totaal niet.

Alpha

Donateur
Nog even mag Skoda.nl wel korting gaan geven aan ons i.v.m. de functie's die niet of nauwelijks werken of een ander toestel aanbieden die wel volgens de normen hoort te werken, dit wordt of is in feite een grote sof. Ze beloven dingen wat er met dit type radio allemaal kan maar het werkt dus totaal niet.

Ik heb geloof ik al twee weeken geleden gebeld nog steeds geen antwoord.

Skoda.nl wijst me door naar de dealer. En de dealer wijst me door naar... Jawel... Skoda.nl...

nisuthai

Forumguru
De Dealer is inderdaad het eerste aanspreekpunt die heeft de wagen aan ons verkocht dus dat klopt, maar dit is een probleem wat verder voert het is een onderdeel die vanuit de fabriek is gemonteerd en het probleem niet incidenteel is maar juist een veel voorkomend probleem dat de fabriek zich er ook niet kan onder verschuilen en af te doen van dat het een Dealer kwestie is. Ook de importeur kan druk op de fabriek zetten om de juiste maatregelen te nemen en de klanten tevreden te houden, want anders zullen de klanten op lest weggaan en niet meer terugkomen. Het is maar waar Skoda voor wilt kiezen of een goede naam hoog houden of een slechte naam krijgen bij problemen. Ik kan mij niet voorstellen waar de Fabia in het buitenland dat deze radio totaal er niet bijgeleverd is dus daar zullen zonder meer ook ontevreden klanten zijn over de radio lijkt mij.

Joske

Forumguru
Oproep aan alle FABIA III-bezitters!

Sinds nog maar net ofzo is de fotogalerij in orde gebracht betreffende een galerij speciaal voor de Fabia III. Zouden jullie en diegenen die reeds foto's geplaatst hebben, dit (opnieuw) daar willen plaatsen? Dit helpt (en is ook gewoon leuk om naar te kijken) om bepaalde "issues" op te lossen betreffende uiterlijke kenmerken. (zoals bijvoorbeeld de koffer te willen vergelijken, etc...)

Bij voorbaat dank!

(ik plaats dit bericht een aantal keer, niet om te spammen uiteraard ;) )

nisuthai

Forumguru
Zijwindschermen voor de Skoda Fabia 3 zijn via Laudorshop.nl voor de Hatchback te verkrijgen voor zowel voor de voorportieren Bestelnummer LD-28342 voor € 31,30 incl. BTW en een complete set voor de voor en de achterportieren Bestelnummer LD-28343 voor € 37,95 incl. BTW. http://www.laudorshop.nl/contents/nl/d836.html

Laatst bewerkt:
Zo zet het maar even hier.
Net me brodit houder ontvangen en dus gelijk gemonteerd . Had alleen de clip bestelt , want de telefoon houder had ik nog , laat de HTC m7 gelijk zijn als de m9 .
Maar goed , monteren zoals het moet , simpel eigenlijk .
Gelijk even een kleine foto reportage gemaakt met wat er met mirror link mogelijk is .
Heb nog wel wat fijntuning te doen , wellicht komt @Antera met zijn laptop nog wel van pas .
De foto's uploadfromtaptalk1433440850047.jpg uploadfromtaptalk1433440856054.jpg uploadfromtaptalk1433440861936.jpg uploadfromtaptalk1433440867826.jpg uploadfromtaptalk1433440876553.jpg uploadfromtaptalk1433440886108.jpg uploadfromtaptalk1433440914330.jpeg

nisuthai

Forumguru
Dat ziet er netjes uit geen geschroef in je dashboard waardoor de bekleding beschadigd wordt, keurig opgelost en alles is bedienbaar zonder in overtreding te zijn.

Der Einser

Forumguru
Je hebt het mooi gemonteerd, maar ik ben persoonlijk toch niet zo'n fan van een extra ding (houder) op mijn dash.
Vind het gewoon niet zo mooi, en heeft bij mij ook geen toegevoegde waarde.

Bovenaan Onderaan