Te verkrijgen accessoires - velgen - navigatiesysteem modeljaar 2016 Fabia III

Machiel

Nieuw lid
@internetboarder Ja, overigens zou het ook al prima zijn als er heel wat meer apps zouden zijn vrijgegeven. Denk aan andere navigatieapps als Here en Google Maps, flitsmeister e.d.

Iemand al ervaring of de Bolero vrijgegeven kan worden?

Vlokkie

Senior Member
Al iemand een F3 modeljaar 2016 geleverd gekregen of gezien?
Klopt het idd dat knoppenverlichting nu wit is ipv groen?

Alpha

Donateur
Oh, dan ben ik toch blij met groen. Toch net wat meer de originele Skoda look en feel. En lekker rustig.

Altos

Banned
Volgens mij alleen het stuur, de knoppen verder zijn niet veranderd, wel is er op het stuur een kleine knoppenwijziging geweest, ipv spraakbesturing staat er nu een knop om Front Assist uit te zetten, en de spraakbesturing zit nu op de "bron toggle" knop plaats uiterst links.

CDK

Forumguru
ook de knopjes van de raambediening in de deuren zouden van witte leds voorzien worden begreep ik :jaja:

Vlokkie

Senior Member
ook de knopjes van de raambediening in de deuren zouden van witte leds voorzien worden begreep ik :jaja:

Oh oke, dan wordt het wel een mengelmoes tussen witte en groene knopverlichting zeg!:(
Ik had altijd al voor ogen dat alle knoppen verlichting wit zou worden, maar op de foto die @Altos liet zien kun je al zien dat de knoppen van de verlichting schakelaar nog groen zijn.

Machiel

Nieuw lid
Jammer van de mix van groen en wit. Interieurverlichting in 1 kleur is een stuk fraaier(groen of wit maakt dan weinig uit). Zijn er nog meer van deze subtiele wijzigingen in het 2016 model bekend?

Der Einser

Forumguru
Ja, er zijn nog enkele kleine wijzigingen.
Bijvoorbeeld krijgen de knopjes van de raambediening een pijltje omhoog/omlaag.
Nu staat er nog een wit raampje in het silhouette.

Beetje vage uitleg van mijn kant, hoop dat jullie het begrijpen :D

En ik meen dat de ring rond de teller anders wordt en de chroomaccenten in het stuurwiel worden zwart.

Zoiets zei de dealer althans.

Als ik lieg, dan lieg ik in comissie.:lezen:

Mogas

Forumguru
Heeft er iemand al een setje slotbouten besteld voor z'n fabia ?
Zo ja ,wat voor maat zijn die en levert de dealer ze ook ?

Alpha

Donateur
Ik heb die van Skoda zelf. Staan gewoon in het accessoiresboekje en de prijslijst. Kun je gewoon bij je Dealer bestellen.

De bijbehorende dopjes overigens ook. Want de standaard afdekdopjes passen niet op de slotbouten.

Bovenaan Onderaan