Te verkrijgen accessoires - velgen - navigatiesysteem modeljaar 2016 Fabia III

EdK

Forumguru
Goh na bovenstaand van je gelezen te hebben @Der Einser heb ik toch zoiets van ik geloof hem niet .....
Snap alleen niet waarom want je bent zoooo aardig altijd hier op forum........:pieker:

Altos

Banned
Jammer dat je zo reageerd, je deelt ze graag uit maar ontvangen pak je niet sportief op?
Had ik niet verwacht van je gezien je normale gedrag en bijdrage's hier op het forum @Der Einser.
Dat bedoel ik ook echt zo en niet pestend of dubbelzinnig

Joske

Forumguru
Effe serieus mannen...

het gaat hier over velgen accessoires en navigatiesystemen voor in de nieuwe Faab, laten we het gewoon daar terug over hebben :thumbsup:

Ik denk dat @Der Einser de "boodschap" wel al doorheeft in tussentijd :bloemen:

en voor alle duidelijkheid: eenieder mag zijn mening geven, zolang hij of zij het maar niet dagelijks herhaalt is het goed :laugh:

Laatst bewerkt door een moderator:

Altos

Banned
Weet er iemand hoe de binnenbekleding van de voordeuren los moet?
Als mijn F3 er is wil ik meteen de voorste zijramen laten tinten tot 50% lichtdoorlaatbaarheid.
Door nare ervaringen in het verleden doe ik dat liever zelf dan door het tintbedrijf.

Der Einser

Forumguru
Nou @Joske : niemand hoeft mij een boodschap te geven hoor.
En ieder mag zijn mening geven: nou, dat wordt niet zo gewaardeerd hoor!
Daarmee is het namelijk in dit topic mee begonnen, ging namelijk niet over de race blue en al helemaal niet wat er dagelijks terug komt.

Maar goed, je hebt gelijk betreffende het feit dat we terug moeten naar topic.

Succes ermee!

Racebluetje

Senior Member
Ik vind we leven in een vrij land en iedereen mag zijn mening geven ,over de kleur race blue is ook genoeg gezegd Door @Der Einser ook al rijden er honderdduizenden van rond ik heb er voor gekozen en vind het mooi .
Is toch leuk zo'n conversatie anders word het ook een beetje saai als iedereen maar ja en amen knikt dan heb je ook geen leuke en interessante conversaties meer.
Zolang maar iemand de persoon zelf maar niet af zeikt is het toch niet erg ik denk dat iedereen hier mondig genoeg is om zelf wat terug te zeggen van hoe of wat diegene er over denkt ;)

CDK

Forumguru
de opmerking van @Der Einser is verkeerd opgevat imho, ik ga op de wielen van de Fabia echt geen slotbouten zetten, simpelweg omdat de kans dat die er onder vandaan geschroefd worden nihil is, dus is het me dat die 30 pleuro's niet waard, zitten er Bentley wielen onder van 1000,- stuk is het een ander verhaal. Dat probeerde Patrick aan te geven, dus ik begrijp de heisa niet helemaal :nono:

EdK

Forumguru
Tsja @Corné de Kluijver voor de één is op een fabia een no done maar voor andere is dat dus weer net anders.
Als ik in wassenaar zou wonen dan kan ik me sleutels in contact laten zitten want tsja wie wil er daar een Fabia ?
Maar woon je in de pijp van A'dam dan moet je niet gek opkijken als die fabia de volgende ochtend weg zou zijn.

En dat geld ook voor de onderdelen van de wagens.

Hier in de buurt is er iemand geweest die gek was op auto antenne's, meerder zondagen in zelfde straat dat alle antenne's er af gejat waren...
Tsja wat mot je nu met een antennespriet ??

Bovenaan Onderaan