@Der Einser , ik begrijp dat je het niet persoonlijk of denigrerend bedoeld hoor maar ik vind het wel jammer dat je een beetje een negatieve sfeer achterlaat op de keuze van sommige medeforumleden.
Ik houd er ook van om auto's anders dan anders te zien wat niet betekend dat ik het in me heb om dat ook na te volgen.
Zoals je al zegt vind ook ik Race Blue een superkleur en idd is exclusiviteit leuk maar om bij (bijna) elke nieuwe RB aanwinst te melden dat het jammer is lijkt me ook niet leuk voor de nieuwe eigenaar.
Met de Mak wielen hetzelfde. Voor mij persoonlijk zijn de Iguans de enige mooie uit het aftermarket bestelboek van de dealer, en in geval van private lease zijn je opties gelimiteerd tot origineel en dit boekje van Pon. Ik begrijp dus best dat veel mensen deze wielen kiezen omdat ze worden aangeboden. De wat meer exclusieve wielen zijn voor veel mensen niet makkelijk aan te komen (lees via dealer)
Maar ik begrijp je wel, ik heb 3 sets originele Alpina's op diverse BMW's gehad en als ik iemand met imitatie zag rijden zuchtte ik ook wel eens.
Ik hoop iig dat er ook wat sarcasme bij je postings zit. Zo niet dan heb je het de komende jaren zwaar met al die Race Blue en met Mak rond rijdende Skoda's...