Te verkrijgen accessoires - velgen - navigatiesysteem modeljaar 2016 Fabia III

Der Einser

Forumguru
En 's avonds je spiegels insealen voor het geval ze eraf geschopt worden,.. Of zijn daar ook slotbouten voor?
Zo'n spiegel is namelijk duurder dan een velg!

En 's avonds je spiegels insealen voor het geval ze eraf geschopt worden,.. Of zijn daar ook slotbouten voor?
Zo'n spiegel is namelijk duurder dan een velg!

Ik zal voortaan al mijn auto's die minder waard zijn als een Superb ook niet meer afsluiten die zijn tenslotte ook veel goedkoper!

Der Einser

Forumguru
Dan slaan ze tenminste niet je raam in voor een rolletje pepermunt, wat muntgeld en je zonnebril.
Scheelt weer!

• Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
net doen of zij niet bestaat tot dat zij weer normaal doet.
beetje zoals thuis dus... :deuk:

maar goed...
10545i63BCF9F674D2875D

Tallguy

Forumguru
Kunnen we allemaal weer ontopic gaan en die lopende replys over elkaars antwoorden en meningen achterwege laten? Ik stond op het punt ze allemaal te verwijderen, maar ik kan me nog herinneren dat er jaren geleden sprake was over 'het zelfregulerende karakter tussen leden onderling'. Nou...laat maar zien dan :thumbsup:

SUBR

Lid
Maar met alle respect.
Waar dienen je slotbouten voor?

Er gaat echt niemand 16" MAK velgen stelen hoor. Dat loont gewoonweg niet.

Tja, dat dacht ik ook, echter in december ontving ik een (verzekering)schadeclaim: gestolen, 4 stalen wielen met winterbanden van een Citroen C1....... :mad: Het is toch wel erg vervelend en heel lastig als je des morgens je auto met de schijfjes/trommeltjes op de grond ziet staan.....!

Laatst bewerkt:

Der Einser

Forumguru
Tja, dat dacht ik ook, echter in december ontving ik een (verzekering)schadeclaim: gestolen, 4 stalen wielen met winterbanden van een Citroen C1....... :mad: Het is toch wel erg vervelend en heel lastig als je des morgens je auto met de schijfjes/trommeltjes op de grond ziet staan.....!

En dat had zeker niet gebeurd met slotbouten ?:pieker:....... :sterretjes:

SUBR

Lid
Ter illustratie op mijn eerdere bericht inzake slotbouten.

Bijlagen

• Wielen-gestolen.jpg
    Wielen-gestolen.jpg
    97,7 KB · Weergaven: 63

Joske

Forumguru
yup, zoiets idd @Der Einser :)

wist niet meer of het al geplaatst was, af en toe grasduin ik eens in ETKA om te zien of er niets nieuws bijgekomen is en nu had ik de indruk dat er toch weer wat dingen toegevoegd waren. (maar geen MC-onderdelen ;) ;) ;) )

Bovenaan Onderaan