En deze garage is zeker niet de goedkoopste, maar ik weet wel dat ze altijd A-merk onderdelen gebruiken en goed werk verrichten. En naar nu blijkt maken ze het beloofde serviceniveau dus ook waar.
Dat soort zaken blijven in algemeen langs bestaan, doordat ze weten wie Tees is weten ze ook dat hij de boel ook niet bedonderd !
En zodoende zijn zij ook een stuk coulanter !
Ik kom nu ook al vanaf me eerste Skoda bij deze dealer, en ja het familie bedrijf is overgenomen en dat bedrijf is nu ook weer overgenomen.
Maar de verkoper , de persoon waar ik me afspraken mee maak voor onderhoud en 2 monteurs ken ik van het familie bedrijf al.
We weten van elkaar wat we aan elkaar hebben, en met de verkoper ben ik er altijd uitgekomen als het weer tijd was dat ik wat anders wilde.
Met de planner van de afspraken heb ik één keer een redelijke aanvaring gehad mbt een rekening, maar zijn we netjes uitgekomen en nu staan we elke keer een praatje te maken op een leuke en fijne manier.
En de monteurs, in tijd van familiebedrijf hebben ze wel zelf gebeld omdat ze niet excact begrepen wat ik met een probleem/storing bedoelde.
Nu mogen ze dat niet meer (groot bedrijf( helaas)), maar 1 van de twee doet nog steeds wel het onderhoud aan me wagen...
En bij dat soort bedrijven blijf je dus terugkomen, en vaak is het zo dat het personeel het bedrijf maken en niet de naam oid