EdK
Forumguru
Welnee man, je bent gewoon jezelf !!Ik ben dan misschien een beetje () eigenwijs,
Maar kan punt vanuit de garage wel begrijpen dat ze hun eigen spullen erin willen sleutelen.
Ook daar zit een winstmarge op voor hun die ze dan gaan missen.
En mbt garantie, valt iets over te zeggen, stel er gaat iets stuk van de door jouw geleverde spullen.
Waar ligt de grens dan van de garantie? bij verkeerde montage ? of toch door de jouw geleverde materialen ?
Ik zou als garage zelfde doen, en wil je je eigen materialen erin hebben ? Prima maar dan sleutel je ze er ook zelf in !
Ik heb zo'n gevalletje gehad met vuilwaterpompen, membraam en klep was stuk !
En ik weet die van ons zijn duur, en ze zijn stukken goedkoper via interpret te verkrijgen.
En klant kwam dus met zijn membraam en klep en toen ik ze in me handen had voelde ik al een verschil in materiaal.
Dus dat melde ik hem en had orgineel bij me dus hij kon zelf ook voelen.
Maar goed zijn spullen moesten er in !!
Oke prima, doen we dat toch !! 2 maanden later deed zijn pomp weer niets en waren rot pompen en weet ik wat nog meer !
Maar goed ik had toendertijd al op bon gezet van zijn spullen, en toen ik bij klant aankwam en begon te sleutelen en de membraam al aan gort was en het liet zien, begon meneer van dat is zeker garantie !!??
Nou nee meneer, deze heeft u zelf aangeleverd 2 maanden terug, hier lees de bon maar waar uw handtekening onderstaat !!
Afijn toen had ik hem verkeerd gemonteerd ! Wel meneer heeft gewoon uiteindelijk betaald en tijd later gaf hij toch toe dat hij onredelijk was geweest. ( dat sierde hem dan weer )
Laatst bewerkt: