Captain Hook
Forumguru
Ik snap dit ook niet. Ik ken de desbetreffende garage goed en vorig jaar waren ze zelfs nog Skoda dealer van het jaar...We kunnen deze dealer voordragen! klungel van de week of zoiets
Ik snap dit ook niet. Ik ken de desbetreffende garage goed en vorig jaar waren ze zelfs nog Skoda dealer van het jaar...We kunnen deze dealer voordragen! klungel van de week of zoiets
@GJS; we zijn natuurlijk allemaal benieuwd hoe dit gaat aflopen... :icon_smile_question
Yuko, bedankt voor je reaktie.We hebben uit voorzorg wel meteen hulpveren bijbesteld. We gaan straks met een Kip Kompakt 37 EK er achter rijden. Deze mag max beladen 950kg wegen. Op caravantrekker geeft deze combinatie een score van 4 sterren. Hoe dit in de praktijk zal aanvoelen zal de tijd uitwijzen.
Zaterdag bij mijn dealer geweest, komt een skoda trekhaak onder, staan in back order bij Pon, maar mijn dealer was zo slim toen ze leverbaar waren om er 10 te bestellen, liggen dus op voorraad, voorbeeld gezien onder Fabia ziet er perfect uit zonder gezaag enz.