trekhaak niet te gebruiken tot Q4/ storing airbag nieuwe auto

The Vipe

Actief lid
Heb een update van de dealer.Probleem met de trekhaak wordt niet opgelost in Q4 zoals eerder afgesproken. Ze schuiven het door naar Q1 2025...Het heeft te maken met software en inlezen...Dus ben benieuwd of ze Q1 het wel op gaan lossen anders zit ik idan ongeveer een jaar met een nieuwe auto waarvan je de trekhaak niet kunt gebruiken....

Zelfde verhaal hier met de Octavia. Voor zover ik heb begrepen dient het probleem door Skoda te worden opgelost en heeft importeur Pon wellicht eerder een te rooskleurige verwachting gecommuniceerd. Ik beschouw dit niet langer als een 'tijdelijk' probleem aangezien er geen oplosdatum gegeven kan worden en heb mijn dealer gevraagd naar een oplossing voor mijn vervoersprobleem. Die zijn daar nu met Pon over in gesprek.... Probleem is niet uniek voor Skoda overigens, speelt ook bij Volkswagens, Audi's en Seats....

The Vipe

Actief lid
Heb een update van de dealer.Probleem met de trekhaak wordt niet opgelost in Q4 zoals eerder afgesproken. Ze schuiven het door naar Q1 2025...
@ANNED Weet jij wellicht ook of het gemakshalve naar Q1 wordt doorgeschoven omdat Q4 niet meer gehaald wordt, of dat er nu concreet een nieuwe opleverdatum van die benodigde software in Q1 is afgegeven. Kortom: is Q1 whishfull thinking of gebaseerd of feiten?

Bovenaan Onderaan