The Vipe
Actief lid
Zelfde 'probleem' hier. Nieuwe Octavia besteld in voorjaar en begin augustus afgeleverd, de trekhaak zou er achteraf worden onder gebouwd en dat kan pas ergens in het najaar. Volgens mijn dealer is de trekhaak en de bijhorende kabelboom niet het probleem, dat is allemaal beschikbaar en aanwezig. Maar de software om de trekhaak in te leren zodat deze goed samenwerkt met de software in de auto zou 'pas' in week 44 worden opgeleverd volgens de huidige planning. De dealer mag de trekhaak niet alvast monteren, omdat dit problemen kan geven en moet dus eerst wachten tot deze software-update gereed is. Dit verhaal klinkt voor mij aannemelijk, al snap ik niet waarom het opleveren van die software zo lang moet duren. Zal wel een kwestie van prioriteiten zijn. Tot die tijd moet ik het sinds mijn nieuwe Octavia ook doen zonder trekhaak helaas, toch wel lastig als je zo'n ding gewend bent.....Ik ben wel nieuwsgierig wat nou het probleem met de trekhaken is. Geeft de dealer er nog een uitleg bij of zegt deze alleen de trekhaak de komende maanden even niet gebruiken?