andrehj
Forumguru
OK, ik wist niet dat dit niet je eerste keus was.Is toch lastig als je als tegemoetkoming van/via Pon een afneembare haak krijgt ipv een vaste.
OK, ik wist niet dat dit niet je eerste keus was.Is toch lastig als je als tegemoetkoming van/via Pon een afneembare haak krijgt ipv een vaste.
Lekker antwoord, ik mijn o3 al met vaste trekhaak. Na mijn vakantie eens met de dealer babbelen
Net gemaild, er is nog geen oplossing vanuit skodaEn al antwoord ? Ik heb contact gehad met de dealer en die wist van het probleem, skoda schijnt bezig te zijn met een altenatief. De (vaste) trekhaken die nu gemonteerd worden zijn van een VW passat. Wellicht dat er een ander type (vaste) haak gemonteerd kan worden zodat de afstand iets groter is. Dealer houd mij op de hoogte over de verdere ontwikkeling daarvan ?
Reed vandaag langs een Skdoa dealer en ben er even gestopt. Wat rond gelopen op het terrein en ik kon bij de nieuwe auto's kijken die allen buiten stonden. Er stonden flink wat nieuwe Octavia's maar wat me opviel; alleen maar combi's. Er stond ook al een combi waarop een vaste trekhaak is gemonteerd en de ruimte tussen kogel en bumper is HEEEEEEL krap... maximaal 2,5 vingers breed! Zie foto.
Bekijk bijlage 19873 Bekijk bijlage 19874 Bekijk bijlage 19875
Lijkt me dat ze dan wel eieren voor hun geld kiezen, aangezien de meeste leasemaatschappijen zelf het cascorisico dragen.
Is nog een stuk krapper dan ik gedacht had!
Trekhaak verhaal aangehaald bij de LM en daarna bij de dealer. Er werd aangegeven dat als ik een caravan wil trekken, de vaste sjorhaak inderdaad een probleem gaat geven. Als ik dat anders wil, of ik even bij wil betalen, dan krijg ik een afneembare.
Ik blijf van mening dat ze een onduidelijk product aanbieden. Ik wil een vaste haak, waar gewoon alles achter kan.
Dealer vriendelijk verzocht contact op te nemen met PON gezien er al meerdere trekhaken uit coulance zijn veranderd naar een afneembare omdat er niet voldoende geïnformeerd is of een ondeugdelijk product geleverd is.
We zullen zien. Ziet niet te wachten op nog weer extra leasebedrag. Ding kost me al zat
Ik las in een ander draadje dat iemand vertelde dat het minimaal 6.5 cm moest zijn, maar dan wel gemeten vanaf het hart van de kogel. Als ik dan nog eens naar mijn vingers kijk en dan bedenk dat het tot het hart v/d kogel moet en niet tegen de rand zoals ik het heb gemeten, dan voldoet het klaarblijkelijk.... maar het is wel raar natuurlijk dat de ene dealer met Pon overeenkomt dat er een afneembare is en andere (bijv die van mij) je met een kluitje in het riet sturen met de opmerking dat er niks is vanuit Skoda en dan de duurdere maar moet kopen...