Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

philippe bakker

Forumguru
Is een feit, zal zeker zo zijn. Zeker met de kilometers die ik nu doe. Maar langere afstanden is dat speelgoed mazdake ook wel zuinig. Op spritmonitor zitten er rond de 5L ;)

En speelgoed?? Laat dat speelgoed mazda eens los op de binnenbaantjes en "the beast" zal snel lossen.
(en Bram zijn mama zal zijn onderbroekje deftig mogen wassen met al die bruine strepen)
Bwa ik zal es meerijden en ik beloof je ik plak tegen uwe bumper en los niet.

B.Stuurder

Forumguru
alle phillipe ! HACCP hé :D (trem in de keukens.. (en voor de gene die het niet weten, ik ben kok van beroep) )
Dus je hebt een aangepaste RS en je kunt koken? Ben je al getrouwd, want je klinkt als een goede kandidaat! :laugh:
En ja ik weet dat je een jongetje bent, maar sex haal je toch buiten en niet meer binnen je huwelijk na zoveel jaren :sleep:, dus daar starten we dan maar meteen mee ;):deuk:

JurgenM

Forumguru
Dus je hebt een aangepaste RS en je kunt koken? Ben je al getrouwd, want je klinkt als een goede kandidaat! :laugh:
En ja ik weet dat je een jongetje bent, maar sex haal je toch buiten en niet meer binnen je huwelijk na zoveel jaren :sleep:, dus daar starten we dan maar meteen mee ;):deuk:

:laugh::maakmegek:

vleier

Forumguru

Of je gaat gewoon niet trouwen????

leon-cupra

Forumguru
heb je al eens een partner gehad die kok is? Mijn zus haar toekomstige echtgenoot (ze trouwen volgend jaar :banghead:) is chef-kok. Dat is geen lacherke. Komt hem thuis en heeft mijn zus gekoken, is er altijd wel iets wat mankeert aan het eten, te weinig/te veel kruiding, niet creatief genoeg, niet speciaal genoeg, ...Gaan we eens naar een *-restaurant, heeft hij nog wel steeds enkele punten van kritiek. Op zijn eigen huwelijk was hij zelfs van plan om zelf het eten te bereiden (was hij ten minste zeker dat het goed was),...

Ofwel is een hoek af bij mijn toekomstige schoonbroer :deuk:

vleier

Forumguru
heb je al eens een partner gehad die kok is? Mijn zus haar toekomstige echtgenoot (ze trouwen volgend jaar :banghead:) is chef-kok. Dat is geen lacherke. Komt hem thuis en heeft mijn zus gekoken, is er altijd wel iets wat mankeert aan het eten, te weinig/te veel kruiding, niet creatief genoeg, niet speciaal genoeg, ...Gaan we eens naar een *-restaurant, heeft hij nog wel steeds enkele punten van kritiek. Op zijn eigen huwelijk was hij zelfs van plan om zelf het eten te bereiden (was hij ten minste zeker dat het goed was),...

Ofwel is een hoek af bij mijn toekomstige schoonbroer :deuk:

Dat doet iedereen wel eens @philippe bakker zal het ook wel hebben met andere bakkers

leon-cupra

Forumguru
Ik heb veel liever een z4 van 2 jaar ouder dan een recentere mx5
ge moet eens door dat imago prikken. Z4 is ook zoals de RS een cruiser. Comfortabel op hogere snelheid, op autostrade, luxe, .... maar pakt met de Z4 eens de eerste beste scherpe bocht. 1500kg voor een roadster, dat voel je in een bocht ze ;)
MX5 is puur gemaakt voor de boerebaantjes en dat type rijden. Heb mij daar maanden in verdiept, ermee gereden en hallelujah, dat rijdt zooo zalig (op de banen waarvoor hij ontwikkeld is):yeah:

Bovenaan Onderaan