Van Fabia Combi 1.2TDI (2010) naar SuperB Combi EBL 1.8TSI (2011)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noord26

Forumguru
Inherent aan je oude beroep natuurlijk.

Morgen 12uur staat de afspraak in Lochem. Zal wat beter weer mee nemen vanuit Brabant.. ;)

Noord26

Forumguru
Ik moet uitgaan van minimaal 2 uur voor de op-maat chip liet Mark reeds weten (op-maat is altijd op de rollenbank). En het is lang geleden dat ze er om 13:00h de deur dicht deden op zaterdag hoor.

De standaard chip incl rollen was voor onze vorige Skoda ook reeds meer als een uur werk.

;)

Laatst bewerkt:

LT83

Forumguru
Zal echt per auto verschillend zijn, mijn stage 1 op maat was wel een heel eind in een uurtje klaar. Even rondje rijden, loggen, alles was prima, en toen op de bank.
Die leverde toen vrijwel meteen keurige cijfers. Bij de stage 2 maatchip heeft hij wel een tijd op de bank gestaan, om uiteindelijk te kunnen concluderen dat de kop behoorlijk vervuild was en gereinigd zou moeten worden voor optimaal resultaat. Ze nemen gewoon ruim de tijd om tot het gewenste resultaat te komen, soms zal dit snel gaan en soms zal het wat extra tijd kosten.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Noord26

Forumguru
Ga je wat actie-pics nemen terwijl de tuning aan de gang is? Wil wel graag eens stukje interieur zien van de garage van JD ;)

Daar zijn al genoeg pics van te vinden. Wat mij altijd wel op valt is hoe schoon en opgeruimd het er is.

@ Luuk: Mark was niet tevreden over de Stage1 die ik kreeg (met de 1.2Tdi) en heeft nog flink lopen spelen met aanpassingen.

Rosinfield

† In Memoriam
Het ziet er idd altijd spic&span uit. Heb altijd weer een beetje hetzelfde gevoel als wanneer ik vroeger bij techneuten op een vliegbasis kwam. Komt natuurlijk ook door die jongens in overalls.

Noord26

Forumguru
Net bericht van de dealer, waar de auto in groot onderhoud staat vandaag. Alles op zich prima in orde. Vervanging van remblokken voor en achter is wel nodig. Enige puntje is een licht lekkende waterpomp (wat ook meteen het kleine verbruik van koelvloeistof verklaard).

De pomp wordt vervangen onder garantie, volgende week. Is niet op voorraad helaas.

LT83

Forumguru
Veel succes vandaag. Ben vooral benieuwd naar de ervaringen m.b.t. klopvastheid van de brandstof!! Bij mij zit een verkooppunt vrijwel om de hoek, dus zou een optie kunnen zijn voor de BP98 met E85.

Laatst bewerkt:
  • Leuk

ertromp

Forumguru
Inderdaad posten zo'n uitdraai 360Nm+ want dat is echt veel en super mooi voor een 1.8TSI bij een stage 1! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat

• Leuk

plaza

Forumguru
Ik zie nu pas dat je vanmiddag geweest bent, jammer, als ik dat geweten had, was ik nog wel even komen kijken.
Wat is het uiteindelijke resultaat geworden ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan