Vandaag contact gehad met ALD en met de dealer. Beide zijn akkoord met het opnieuw bestellen (en dus langer doorrijden met de Astra).
Wel is bekend geworden dat het Tech pakket niet meer leverbaar is (al kon het volgens de dealer over drie weken zo weer anders zijn). Maar ik heb gisteravond al een alternatief uitgezocht en dat is zichtbaar in de volgende lijst:
Skoda Octavia Combi 1.0TSI Ambition Business
Kleur: Race Blue Metallic
- LED koplampen met koplampsproeiers
- Verlichting voor voetenruimte
- DAB (Digitale radio ontvangst)
- Dakrailing zilverkleurig
- Elektrisch te openen en sluiten achterklep
- KESSY (Keyless Entry, Start and exit System)
- Optical Parking Assistent achter (parkeercamera)
- Parking Distance Control voor en achter
- Reservewiel (volwaardig)
- Sport pakket Dynamic
- Multifunctioneel sportstuurwiel 3-spaaks
- Sunset
- Chromen raamomlijsting
- Stoelverwarming op de voorstoelen
- MaxiDOT met kleurendisplay
- Uitneembare bagageruimtelamp
- Vanuit bagageruimte neerklapbare achterbank
- Variabele bagagevloer
Het Dynamic pakket met alle aanvullende losse opties uit het Tech pakket is precies 10 euro goedkoper dan het Tech pakket. Dat was voor ALD niet meteen een probleem, dat wordt achteraf wel recht gezet.
De stoelen blijven wel een gokje, heb de stoelen niet kunnen uit proberen. Maar bijna iedereen die ze wel heeft geprobeerd of ze daadwerkelijk heeft, die is enthousiast. Vind ze gua stof er wel wat minder uit zien dan de standaard stoelen of de stof/lederen stoelen, maar als ze goed zitten, dan komt het vast goed. En ik heb vaker sport stoelen gehad (tot Recaro's aan toe) en die zaten prima!
Nog even overwogen om de config nog verder om te gooien i.v.m. het digitale instrumentenpaneel, maar besloten om het maar zo te laten. Ze zien me aankomen bij ALD......
Dealer heeft beloofd de config deze week rond te maken en te bestellen. Ben benieuwd......