turboturbo
Forumguru
Okeeeeee.... Dit wás al een vreemd verhaal. Maar toen werd het nog vreemder
Ik dacht halverwege het lezen: die is gek! Wie gaat er nou direct na een grote reparatie zélf verder sleutelen als de monteur z'n werk niet goed gedaan heeft...
Ik was direct omgekeerd en had de beste man geconfronteerd met de waardeloos rijdende auto. Maargoed ik ben dan ook geen monteur
Het bijzonder is nu natuurlijk dat jij zelf automonteur skills hebt, dus toen kwam ineens alles toch nog goed. Ongelooflijk verhaal dit.
Ik dacht dat de MPI motoren zelf stellende hydraulische kleppen hadden trouwens?
Wat het voorzichtig inrijden betreft. Ik heb eens een nieuwe zuigerveer op m'n scooter gehad. Netjes ook rustig eerste 2 weken mee gereden. Ergens in de 3e week tufte ik rustig zoals altijd het stoeprandje af, plof. Raar geluid en daarna motor uit. Veer gesprongen en hele cilinder naar galemiezen. Veertje in het motorblok verdwenen dat zou zoeken worden. Heb me toen een andere scooter aan laten praten, later zag ik op het kenteken dat ie weer op naam gezet was. Was dus prima repareerbaar.
Maar ik denk idd voorzichtig inrijden dan maar?
Ik dacht halverwege het lezen: die is gek! Wie gaat er nou direct na een grote reparatie zélf verder sleutelen als de monteur z'n werk niet goed gedaan heeft...
Ik was direct omgekeerd en had de beste man geconfronteerd met de waardeloos rijdende auto. Maargoed ik ben dan ook geen monteur
Het bijzonder is nu natuurlijk dat jij zelf automonteur skills hebt, dus toen kwam ineens alles toch nog goed. Ongelooflijk verhaal dit.
Ik dacht dat de MPI motoren zelf stellende hydraulische kleppen hadden trouwens?
Wat het voorzichtig inrijden betreft. Ik heb eens een nieuwe zuigerveer op m'n scooter gehad. Netjes ook rustig eerste 2 weken mee gereden. Ergens in de 3e week tufte ik rustig zoals altijd het stoeprandje af, plof. Raar geluid en daarna motor uit. Veer gesprongen en hele cilinder naar galemiezen. Veertje in het motorblok verdwenen dat zou zoeken worden. Heb me toen een andere scooter aan laten praten, later zag ik op het kenteken dat ie weer op naam gezet was. Was dus prima repareerbaar.
Maar ik denk idd voorzichtig inrijden dan maar?
Laatst bewerkt: