Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Veejay: je hebt een Elegance, dus je kunt het voorste stuk van je afdekscherm van je kofferruimte optillen (is een deksel) et voila: daar passen 2 paraplu's in!
Nu alleen nog een plu vinden die erin past. Die ik heb zijn allemaal te lang. Misschien past er wel een originele Skoda plu in.. Maar die zat er bij niet bij.
'k dacht vandaag 'even' de stadslichten te vervangen (door witte ipv. gelige). Niet dus. Daar kom je helemaal niet bij. Volgens mij moet dan de hele koplampunit eruit. En daar ga ik met die Xenon dus niet zelf aan beginnen.
De Xenon verlichting kun je niet zelf vervangen, daarvoor moet je naar de garage. De stadslichten zijn dus ook niet bereikbaar.
Bij niet xenon lampen kun je het wel zelf.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.