Vraagje over XENON...

higgy

Forumguru
@Veejay: je hebt een Elegance, dus je kunt het voorste stuk van je afdekscherm van je kofferruimte optillen (is een deksel) et voila: daar passen 2 paraplu's in!

octofreak

Actief lid
Maar ja het stond al wel in de brochure....RTFM, maar wie doet dat nou /forum/images/graemlins/wink.gif

nomad

Senior Member
Nu alleen nog een plu vinden die erin past. Die ik heb zijn allemaal te lang. Misschien past er wel een originele Skoda plu in.. Maar die zat er bij niet bij.

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Skoda zit vol verassingen...

[/ QUOTE ]
Dat hoop ik niet. Verrassingen zijn tot daar aan toe, maar verassingen, liever niet! /forum/images/graemlins/grin.gif

Arjen

Actief lid
@nomad: Bij aflevering kreeg ik een originele skoda paraplu /forum/images/graemlins/smile.gif

En die is dus te lang en past NIET in die handige paraplubak /forum/images/graemlins/frown.gif

rickske

Actief lid
Zeg heren gaat het hier over xenon koplampen of over paraplubakken. /forum/images/graemlins/wink.gif

octofreak

Actief lid
lijkt me duidelijk /forum/images/graemlins/tongue.gif

beide... /forum/images/graemlins/wink.gif /forum/images/graemlins/wink.gif /forum/images/graemlins/wink.gif

higgy

Forumguru
'k dacht vandaag 'even' de stadslichten te vervangen (door witte ipv. gelige). Niet dus. Daar kom je helemaal niet bij. Volgens mij moet dan de hele koplampunit eruit. En daar ga ik met die Xenon dus niet zelf aan beginnen.

higgy

Forumguru
Dat laat ik dus doen ja. Ik heb nu een setje echt witte W5W-lampjes liggen. Die gelige stadslichtjes staan zo dom naast dat echt witte Xenon.

Arjen

Actief lid
De Xenon verlichting kun je niet zelf vervangen, daarvoor moet je naar de garage. De stadslichten zijn dus ook niet bereikbaar.
Bij niet xenon lampen kun je het wel zelf.

Hoe het zit mert de mistlamopen weet ik niet.

Bovenaan Onderaan