Vraagje over XENON...

higgy

Forumguru
Die lampjes (die W5W voor de stadlichten dus) waren een paar euro. Die erin laten zetten weet ik nog niet, aangezien ik nog niet langs V-Car ben geweest.

VEEJAY

Forumguru
Als het niet al te duur is denk ik dat ik ze ook neem /forum/images/graemlins/smile.gif

Ps. vandaag met mijn neef zitten zoeken naar een speciaal plekje voor de paraplu, helaas niet gevonden..

octofreak

Actief lid
Zojuist ook maar even de dealer gebeld. Xenon met gele lampjes is niet echt mooi.

Als ik de lampjes aanlever dat zetten zij ze erin. Das wel service....

Deje

Lid
Klopt, de hele voorschakelunit voor de xenonlampen moet er eerst af voordat je bij de parkeerlichten kunt komen.....

higgy

Forumguru
Volgens mij gaan die Skoda-dealers een samenzwering vermoeden... /forum/images/graemlins/wink.gif

nomad

Senior Member
Ik speel nog steeds met de gedachte om er toch nog Xenon in te zetten. Wie heeft er goede ervaringen met zelf inbouwen en wat was je ongeveer kwijt ?

higgy

Forumguru
Nomad, heb je dat prijslijstje bij V-Car niet zien hangen? Als je bij de receptie staat van de werkplaats en dan achter je op het raam geplakt. Is aanbieding van V-Car.

nomad

Senior Member
Dat was al een tijdje geleden (actie al voorbij) en meer dan 500 euro vind ik een beetje aan de hoge kant. Ik bouw zelf wel in. Dat scheelt me behoorlijk in de kosten.

sunnyboy

Senior Member
@higgy. Als nomad zo handig is moeten we hem wel te vriend houden en serieus nemen hoor. Kan ons nog en keer van pas komen. /forum/images/graemlins/wink.gif /forum/images/graemlins/grin.gif

VEEJAY

Forumguru
vandaag een opa die met groot licht zat te knipperen naar mij, ik had toch echt alleen me Xenons aan...

Bovenaan Onderaan