Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Die lampjes (die W5W voor de stadlichten dus) waren een paar euro. Die erin laten zetten weet ik nog niet, aangezien ik nog niet langs V-Car ben geweest.
Nomad, heb je dat prijslijstje bij V-Car niet zien hangen? Als je bij de receptie staat van de werkplaats en dan achter je op het raam geplakt. Is aanbieding van V-Car.
Dat was al een tijdje geleden (actie al voorbij) en meer dan 500 euro vind ik een beetje aan de hoge kant. Ik bouw zelf wel in. Dat scheelt me behoorlijk in de kosten.
@higgy. Als nomad zo handig is moeten we hem wel te vriend houden en serieus nemen hoor. Kan ons nog en keer van pas komen. /forum/images/graemlins/wink.gif /forum/images/graemlins/grin.gif
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.