VW Golf GTI 2010

sitechris

Donateur
In dit topic houden we het pk gemiddelde van forum wat in de lucht, zo moet je het maar zien ;). En topic staat bij andere VAG auto's, dus het zit nog binnen de familie :)

sitechris

Donateur
Een verse post dan maar voor de liefhebbers.

[video=youtube;-9F3uHCo7_s]http://www.youtube.com/watch?v=-9F3uHCo7_s[/video]

TL@

Forumguru
Heerlijk stukje. Die GTI is wel erg snel om van 160 naar 200+ te geen, lijkt me wel leuk :super:

sitechris

Donateur
Auto is nu ook een beetje losgereden, ik heb eerder bij kmstand 2500 ook even wat topsnelheidpogingen gedaan en toen was de auto boven de 250 wel ietsjes aan het doodvallen. Nu is de acceleratie van 250 naar 260 soepeler. Ik had gisteren de digitale teller even kortstondig op 264 staan, zat nog wel ietsepietsie meer in. Ik schat in dat hij tot 267/270 op teller door kan gaan, maar dan heb je wel heel veel asfalt nodig. Die ruimte heb je vaak niet.

VEEJAY

Forumguru
Terwijl iedereen naar de snelheidsteller kijkt, zat ik te staren naar de brandstofmeter. Bij 0.36 lijkt er ietje BIJ gekomen te zijn. :shocked:

Aan het eind van het filmpje zit die helemaal vol. Nou Chris, erg indrukwekkend hoor dat filmpje! :grin:

sitechris

Donateur
@VJ: tussentijds even gestopt om Aral 102 te tanken
@aiva tco adoks: we waren met zijn 2-en, dus degene op de passagiersstoel mocht filmen.
Mbt gemiddelde verbruik, zou heel goed kunnen kloppen ja :)

sitechris

Donateur
Kleine improvement doorgevoerd.

2v3q61k.jpg

sitechris

Donateur
Linkerportier gaat goed, rechter nog niet. Nu blijft hij altijd branden. Werkt met magneetjes enzo. Dus ga vanmiddag maar weer even stoeien ;)

sitechris

Donateur
De GTI is inmiddels een hobby die een beetje uit de hand aan het lopen is :blush:

Carbonio air intake heb ik geïnstalleerd.
72437-3.jpg

Effect: naast dat het cool eruit ziet en wat peekaatjes klinkt het ook cool als je opschakelt (hoor je zo'n subaru pufje)

Over twee weken ga ik terug naar JD, dan gaat JD nog wat aan mijn katalysator vertimmeren om de turbo wat meer lucht te geven. Ook ga ik dan nog een keer rollen. Mark/Race Eend verwacht dat het vermogen dan rond de 285 pk zit (nu 268). Ben benieuwd :).

Bovenaan Onderaan