Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?
Ik rijd inmiddels 5 weken met de nieuwe O3 combi. Geloof me, het is het wachten waard! Voor dat geld en rijgedrag hoef je geen Audi aan te schaffen....
Net te horen gekregen. Productie week 46. Week 48 In Nederland dan naar de leer inbouwer. Eerste week van januari rijden. Week 37 besteld dus al met al valt het niks tegen.
Hallo , vandaag belde de dealer met goed nieuws . De levertijd is naar voren gehaald was productie week 50 naar 46 levering misschien in 49 . Trekhaak vast wordt afneembaar bedankt dealer nu maar afwachten of het zo is dan kan ik misschien nog rijden dit jaar .
Net te horen gekregen dat ook mijn Octavia eerder geleverd wordt.
Besteld week 34 - Combi 2.0TDI EBL, Race Blue, Dynamic Pakket, Baggage pakket, Panoramisch Dak, Sunset, 18" Alaris, Vaste Trekhaak.
Productie opgeschoven van week 48 naar 45. Dit jaar nog rijden als het mee zit.
@CoesDoes, komen idd eindelijk in de buurt. Dinsdag de juiste veren eronder en als goedmakertje de RS spoiler (was vandaag even kijken omdat er door de storm wat achter op het dak was gevallen en een putje had veroorzaakt. Was exact onder de plek waar de spoiler overheen gaat. Prima dus... ). Nu nog over 2 weken bij PON eindelijk het leer erin en ik ben echt happy....
Dat is toch niet altijd het geval: net bij de dealer geweest en die wist mij te vertellen dat het waarschijnlijk niet meer voor dit jaar zal zijn i.p.v. 1ste week oktober. Boosdoener blijft de tdi RS motor. Van enige tegemoetkoming is overigens geen sprake: hij zou vervangend vervoer voorzien om de wachttijd te overbruggen en dat heeft hij ook gedaan, maar wel aan 75 euro per dag op mijn kosten. Ik dacht het niet! Bij de laatste interpellatie 2 weken geleden zei hij dat hij contact had opgenomen met de invoerder en dat de auto ten laatste vandaag zou geleverd worden. Ik geloof er niks meer van en denk erg sterk aan annuleren!
Dat is een juiste constatering. Komt omdat @Antera bij @CoesDoes de juiste veren heeft gemonteerd en de dealer bij mij de verkeerde. De juiste veren gaan er dinsdag onder en krijg dan ook RS spoiler gemonteerd. Leer volgt hopelijk volgende week.
Super op te lezen dat productieweken naar voren worden gehaald....
Ga meteen mijn dealer bellen. Al zou het qua leverdatum niet veel uitmaken omdat de leasemaatschappij de auto sowiezo in 2014 op kenteken wil hebben.
Wel fijn om zulke fijne commentaren op het rijden in de O3 te lezen.
Bij mij niks naar voren gehaald... vandaag brief van PON. Def levering week 49. Wel 100 euro dinercheques. Vind ik toch wel een aardig gebaar. Heb ook al met de dealer afgesproken dat hij een combi beschikbaar stelt gedurende mijn vakantie als mijn auto er nog niet is dan.
Had natuurlijk liever in augustus mijn auto gehad, maar dit maakt toch wat goed.
vandaag te horen gekregen dat de officiele productieweek nu week 47 is geworden. weer weekje later, maar goed, nu idg definitief. Dus sowieso pas 2014 rijden.
Hallo,
ben een nieuw lid, al volg ik het forum al een tijdje.
Vandaag te horen gekregen dat de levering is verschoven van week 44 naar week 50. De dealer was "not amused" omdat er meer bestellingen zomaar naar achter waren gezet door PON. Zelf ook niet erg blij wacht al vanaf juni op de O3.
Heb een combi 1.6 TDI EBL in de bestelling staan zonder bijzondere opties.....
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.