Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Nelissuh

Actief lid
Mijn O3C staat ondertussen al 4 weken bij PON te wachten op Dynamic-leer.... Dealer kan nog niet vertellen wanneer hij de auto terug kan verwachten. Heb gevraagd of hij maandag nog maar eens wil bellen....

Francois77

Actief lid
Mijn O3C staat ondertussen al 4 weken bij PON te wachten op Dynamic-leer.... Dealer kan nog niet vertellen wanneer hij de auto terug kan verwachten. Heb gevraagd of hij maandag nog maar eens wil bellen....
Willen ze niet vroegtijdig uitleveren zonder leer en dan een vervolg afspraak maken voor het aanmeten van de leren stoelen?

Nelissuh

Actief lid
Willen ze niet vroegtijdig uitleveren zonder leer en dan een vervolg afspraak maken voor het aanmeten van de leren stoelen?
Tja... Dan moet dat ook met leasemaatschappij geregeld worden, moet ik vervoer regelen als auto uiteindelijk naar PON..... Lastig. En daarnaast, oorspronkelijk geplande leverdatum was 1e week december.

Francois77

Actief lid
@Nelissuh ik leef met je mee. Vanmiddag in OC3 gereden van een collega. Dit was zoals het spreekwoord "kat op het spek....". Als je je auto nog niet hebt en je de kans krijgt om in een O3 te rijden.....NIET doen:banghead:

Mijn auto wordt in week 47 geproduceerd en de LM geeft hem vrij tot december. Week 48 zou hij theoretisch geleverd kunnen worden. Als dit dan zonder leer is i don't care.

Flem_nl

Forumguru
Die van mij staat er ook sinds ongeveer die datum. Hoorde het pas later van de dealer, toen ik kwam vragen of ik nog een optie kon wijzigen...
Ai, da's zuur. Kan gelukkig al rondrijden, hoop jij ook snel! Al zal dat gelijktijdig zijn als wanneer ik m'n leer krijg...

Heb gister alba gesproken die het leer aanlevert voor pon zij gaven aan dat VOor mijn auto gister het leer/mallen zijn verstuurd en dat het leer komende week wordt ingebouwd. Dus hoop eind volgende week of de week erna te rijden

zit bij skoda center Utrecht deze hebben er zelfs al 1 afgeleverd maar doordat ik het safetypack heb duurde het langer

Flem_nl

Forumguru
De afgeleverde is de auto waarop de leer mallen zijn ontwikkeld! Aan de hand van die mallen zijn de in (als ik me niet vergis) Maleisie in productie gegaan! Die zijn dus nu eindelijk onderweg naar NL!

Maandag gaat de bestelling de deur uit:
Skoda Octavia Combi 1.6 TDI Greentech Businessline Elegance
Kleur: Brilliant Silver metallic
Opties:
- Sunset
- Panoramisch schuif/kanteldak
- Dynamic Pakket
- Drive set-up
- zonder motoraanduiding

Verwacht hem niet vóór februari 2014 in bezit te hebben.
Update volgt na contact met dealer.

TedVlemmings

Forumguru
Panoramadak is inderdaad prachtig. Greentech is dat de 14% versie? Dacht dat daar namelijk geen Panoramadak e.d. op kon namelijk

Greentech is de 105pk TDI en 20% (99gr CO2). Ik heb begrepen dat er idd beperkingen in opties zijn bij de Greenline motoren (14%) op de HB, maar weet daar het fijne niet van.

TedVlemmings

Forumguru
Dat verklaart het. De mijne is niet greentech met m'n 104gr 1.6tdi DSG. Het is in ieder geval iets moois om naar vooruit te kunnen kijken!

Bovenaan Onderaan