eerste foto's van dynamic stoelen met leer achteraf, deze komen bij alba vandaan
http://www.alba-automotive.com/showroom/skoda/octavia/ambition-dynamic/
ziet er beter uit dan verwacht vind ik.
Hoe is het mogelijk dat het 3-spaaks stuurwiel nu wel los te krijgen is. Het zou alleen in het dynamic pakket te krijgen zijn.Deze week mijn nieuwe O3 gekregen en al meer dan 1.000 km mee gereden.
Bevalt super, m.n. de DSG werkt super ook de elektrische achterklep is een geweldig handige optie, blij dat ik deze gekozen heb.
Ik vind persoonlijk de kleur keuze "Topaz Brown" in combinatie met de burlow sierlijsten en de beige lederen/alcantare bekleding heel mooi.
Alleen krijg ik bij het inschakelen van de Lane-assist de melding dat deze functie momenteel niet beschikbaar is... Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?
Bekijk bijlage 21476
Bekijk bijlage 21472
Niet meer, is een los bestelbare optie sinds een maand of twee. Heb ik ook nog net op tijd toe kunnen voegen op mijn EBL DSG.Hoe is het mogelijk dat het 3-spaaks stuurwiel nu wel los te krijgen is. Het zou alleen in het dynamic pakket te krijgen zijn.
@Flem_nl : He, dat klinkt goed, ik ben blij voor je dat het nu goedgekomen is. In welk opzicht merk je nu verschil over de drempels?Eindelijk!!! De juiste veren zitten er op, wat een verschil!! Veel beter over drempels. En wat staat de RS spoiler 'm goed!!! Als klap op de vuurpijl kwam terwijl ik bij de dealer was de mail binnen van PON voor een afpraak mbt inbouw van leer. Volgende week woensdag naar Leusden en donderdag klaar!!!!
Dan zal ik je alvast de eerste teleurstelling geven, die kleur bekleding is niet mogelijk bij het dynamic-pakket. De keuze is dan zwart of rood.Vandaag mijn Octavia besteld!
Het is de volgende samenstelling geworden:
Skoda Octavia Combi 1.2TSI Elegance Businessline
- Kleur: Race Blue Mettalic
- Interieur: Stoffen bekleding: Crinkel Beige
- Dynamic pakket
- 18inch Alaris
- Afneembare trekhaak
- DAB Tuner
- Hill hold control
- Sunset
- Chromen raamomlijsting
Hoop hem in januari te krijgen.
Dacht dat beige enkel in alcantara ging, ongeacht dynamic? Bij de EBL wel iig.Dan zal ik je alvast de eerste teleurstelling geven, die kleur bekleding is niet mogelijk bij het dynamic-pakket. De keuze is dan zwart of rood.
Verder een mooie uitvoering, chromen raamomlijsting is overigens standaard op de Elegance Businessline.