Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Flem_nl

Forumguru
Dat was de auto waarop de mallen zijn gemaakt (net met Alba gebeld). Hoop zo te horen of mijn leer pakket al binnen is...

filas

Lid
Deze week mijn nieuwe O3 gekregen en al meer dan 1.000 km mee gereden.
Bevalt super, m.n. de DSG werkt super ook de elektrische achterklep is een geweldig handige optie, blij dat ik deze gekozen heb.

Ik vind persoonlijk de kleur keuze "Topaz Brown" in combinatie met de burlow sierlijsten en de beige lederen/alcantare bekleding heel mooi.

Alleen krijg ik bij het inschakelen van de Lane-assist de melding dat deze functie momenteel niet beschikbaar is... Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?

Bekijk bijlage 21476

Bekijk bijlage 21472
Hoe is het mogelijk dat het 3-spaaks stuurwiel nu wel los te krijgen is. Het zou alleen in het dynamic pakket te krijgen zijn.

mvneerbos

Senior Member
Vandaag mijn Octavia besteld! :D
Het is de volgende samenstelling geworden:

Skoda Octavia Combi 1.2TSI Elegance Businessline
- Kleur: Race Blue Mettalic
- Interieur: Stoffen bekleding: Crinkel Beige
- Dynamic pakket
- 18inch Alaris
- Afneembare trekhaak
- DAB Tuner
- Hill hold control
- Sunset
- Chromen raamomlijsting

Hoop hem in januari te krijgen.

Flem_nl

Forumguru
Eindelijk!!! De juiste veren zitten er op, wat een verschil!! Veel beter over drempels. En wat staat de RS spoiler 'm goed!!! ;) Als klap op de vuurpijl kwam terwijl ik bij de dealer was de mail binnen van PON voor een afpraak mbt inbouw van leer. Volgende week woensdag naar Leusden en donderdag klaar!!!!

rdrummen

Senior Member
Eindelijk!!! De juiste veren zitten er op, wat een verschil!! Veel beter over drempels. En wat staat de RS spoiler 'm goed!!! ;) Als klap op de vuurpijl kwam terwijl ik bij de dealer was de mail binnen van PON voor een afpraak mbt inbouw van leer. Volgende week woensdag naar Leusden en donderdag klaar!!!!
@Flem_nl : He, dat klinkt goed, ik ben blij voor je dat het nu goedgekomen is. In welk opzicht merk je nu verschil over de drempels?
Ook fijn dat je nu die spoiler gekregen hebt, dat moet ik nog even afwachten.
Zoals je misschien al gelezen had, heb ook ik de verkeerde Eibachs gekregen via de dealer (alweer fout van PON), maar die worden volgende week vervangen door hopelijk de goeie.
Kun je me wat details doorgeven over welk type ze nu bij jou gemonteerd hebben? Dan kan ik dat straks bij mij ook vergelijken, je weet maar nooit. ;)

Flem_nl

Forumguru
Foto's volgen. Was donker bij ophalen. Maak volgende weekend foto's als ik ook t leer heb. Spam ik gelijk de showroom! ;-p

VWim

Forumguru
Vandaag mijn Octavia besteld! :D
Het is de volgende samenstelling geworden:

Skoda Octavia Combi 1.2TSI Elegance Businessline
- Kleur: Race Blue Mettalic
- Interieur: Stoffen bekleding: Crinkel Beige
- Dynamic pakket
- 18inch Alaris
- Afneembare trekhaak
- DAB Tuner
- Hill hold control
- Sunset
- Chromen raamomlijsting

Hoop hem in januari te krijgen.
Dan zal ik je alvast de eerste teleurstelling geven, die kleur bekleding is niet mogelijk bij het dynamic-pakket. De keuze is dan zwart of rood.

Verder een mooie uitvoering, chromen raamomlijsting is overigens standaard op de Elegance Businessline.

TedVlemmings

Forumguru
Dan zal ik je alvast de eerste teleurstelling geven, die kleur bekleding is niet mogelijk bij het dynamic-pakket. De keuze is dan zwart of rood.

Verder een mooie uitvoering, chromen raamomlijsting is overigens standaard op de Elegance Businessline.
Dacht dat beige enkel in alcantara ging, ongeacht dynamic? Bij de EBL wel iig.

Bovenaan Onderaan