Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

gerard001

Nieuw lid
Eindelijk mijn nieuwe auto begin februari besteld:

Skoda Octavia Combi 1.6 TDI 81kW Greenline Businessline
Cappuccino Beige metallic
Technology pakket
Safety-pakket
Licht-pakket
Sunset
Dakrailing zilverkleurig
Navigatie Columbus
Lederen/stoffen bekleding

Afneembare trekhaak

Levering 12 mei....wachten wachten wachten wachten

gerard001

Nieuw lid
Thx Skoda liefhebber1, klopt idd, maarja, mss de fabriek een doos chocola sturen en eens kijken of ze hem wat naar voren kunnen halen in de productie :D

hberg

Actief lid
Zeker het wachten waard! Mooie config!

Hoorde vandaag dat de productie nu gepland zou staan voor begin april. Was eerst eind april. Scheelt weer een maand! Nu hopen dat het niet verder vooruit geschoven wordt. 6-2 besteld

Joske

Forumguru
Thx Skoda liefhebber1, klopt idd, maarja, mss de fabriek een doos chocola sturen en eens kijken of ze hem wat naar voren kunnen halen in de productie :D
zou dan eerder een kratje bier sturen

...

alhoewel, ook steeds een risico als ze het allemaal ineens opdrinken :D

Base

Lid
Mijn auto staat klaar bij de dealer. Nu nog aan mijn kilometers komen en dan kan ik hem ophalen. Waarschijnlijk nog een week of 3 en dan is het zover. De spoiler is inderdaad niet mee gespoten in de carrosserie kleur. Mij stoort het niet.

adetudah.jpg

hberg

Actief lid
Flink doorrijden dan! Top dat hij er al is.

Ben gek benieuwd hoe de zwarte spoiler er uit ziet met het race blue dat ik besteld heb.

Toch vreemd dat ze het niet mee spuiten.

Base

Lid
ik heb het ook al een keer gezien op een witte golf 7 was ook gewoon zwart en niet meegespoten. Het zag er wel redelijk sportief uit. Hoe het zich uit met racing blue of grijs weet ik niet. ben trouwens wel blij met de Topaz Metallic Brown. Staat hem goed, al komen de foto's nooit zo goed over als in het echt.

bono5

Nieuw lid
Net contact gehad met de dealer, de Metal grey kleur heeft 14 weken levertijd. Alle andere kleuren 13 weken. Dus over 14 weken zal hopelijk mijn Skoda Octavia Combi Elegance Business bij de dealer naar binnen worden gerold ;)

030

Forumguru
@Base; ik heb al even proberen te zoeken, maar welke spoiler betreft dit en heb je er zelf voor gekozen de spoiler niet mee te laten spuiten?

Bovenaan Onderaan