Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Joske

Forumguru
en sneller wordt die GL er niet van hoor! :D

on topic: ik vind het de combi wel staan.. met hier en daar nog een zwart accent vind ik het best ok ;)

hberg

Actief lid
Toch vraag ik me af of dit zal staan op mijn Race Blue GL Combi... zijn er al foto's behalve die van @Base?

Kan nu de kleur nog wijzigen.

Base

Lid
Mij is het ook erg meegevallen. Samen met de zwarte dakrail en zwarte omlijsting van de ramen staat het niet verkeerd. Ook zit er nog een vrij grote zwarte rand rondom het raam ( op het glas ) waar hij keurig op aansluit. Kijk anders even op de Belgische skoda site bij de configurator die geven de greenline wel weer met extra zwarte spoiler.

intruder1400

Actief lid
Toch vraag ik me af of dit zal staan op mijn Race Blue GL Combi... zijn er al foto's behalve die van @Base?

Kan nu de kleur nog wijzigen.
Zag vandaag een witte staan, met een zwart bureau achterop. Geen gezicht als je het mij vraagt. Of achteraf laten spuiten óf andere kleur kiezen (heb zelf zwart waar het niet opvalt) als je het mij vraagt....

hberg

Actief lid
Heb op een site wat plaatjes gevonden. Zo verkeerd nog niet.

zuja9ery.jpg

u7y7ezyq.jpg

u9avaves.jpg

Heb sowieso al zwarte dorpellijsten, grille en de 17" Hawk velgen gekozen. Denk dat het geheel wel gaat kloppen

jellemeer79

Actief lid
Vandaag update gevraagd van dealer mbt prdwk en kreeg te horen dat mijn auto nu een productienummer heeft en dat hij nog steeds in prdwk 11 op de planning staat. Dus met een beetje geluk in totaal 5 maanden wachttijd voor mijn Metal Grey Combi Greenline.

VWim

Forumguru
Het is nog veel erger. Je krijgt bijna standaard meegespoten spiegels. Zwarte spiegels zijn verkrijgbaar door een fikse bijbetaling waarna ze als accessoire worden geleverd.

Bovenaan Onderaan