Als ik het goed heb, is de spoiler standaard magic black. Ik zie namelijk geen verschil met de rest van mijn auto die deze kleur heeft.Zoals Joske al schreef. De spoiler is standaard voor de Greenline Combi en wordt nooit mee gespoten.
Die kleurstelling heb ik ook besteld. Valt zeker niet tegen maar had beter gekund. Heb verder wel meer zwarte accenten. Hoop dat het daardoor wat meer een geheel wordt.Wel even wennen die spoiler ..... had ik nog niet eerder gezien!
Maar het valt me niet (zwaar) tegen icm race-blue en zilveren dakrail als ik die foto's zo zie.
Natuurlijk was dezelfde kleur wel mooier geweest.
Je ziet het verkeerd. Het gaat om een auto. Daar moet je een aantal jaar mee doen, ik zelf 3 jaar, anderen langer. Dan is het logisch dat je kritisch bent. Het gaat immers om je auto.Het is maar een auto he jullie lijkken wel een stelletje oude w??ven die een jurk aan het kopen zijn.
Mooie auto met of zonder spoiler in kleur of in zwart die veel waar voor zijn geld bied en er ook nog leuk uit ziet.
Veel veilige kilometers gewenst
Het is maar een auto he jullie lijkken wel een stelletje oude w??ven die een jurk aan het kopen zijn.
Mooie auto met of zonder spoiler in kleur of in zwart die veel waar voor zijn geld bied en er ook nog leuk uit ziet.
Veel veilige kilometers gewenst
mee eens dames...
Dames?
Aheum...
Dat denigrerende toontje hoeft hier niet hoor.
Dames?
Aheum...
Dat denigrerende toontje hoeft hier niet hoor.
etenstijddan moet je vast nog een spoedcursus gebruik van smileys op een forum volgen..