Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

blokart

Senior Member
@ skodalux Feitelijk te pittig volgens iemand hier, maar ja boys and his toys, we zijn net kleine kinderen juist het speelgoed is duurder ;)

Wel even wennen die spoiler ..... had ik nog niet eerder gezien!
Maar het valt me niet (zwaar) tegen icm race-blue en zilveren dakrail als ik die foto's zo zie.
Natuurlijk was dezelfde kleur wel mooier geweest.

hberg

Actief lid
Wel even wennen die spoiler ..... had ik nog niet eerder gezien!
Maar het valt me niet (zwaar) tegen icm race-blue en zilveren dakrail als ik die foto's zo zie.
Natuurlijk was dezelfde kleur wel mooier geweest.
Die kleurstelling heb ik ook besteld. Valt zeker niet tegen maar had beter gekund. Heb verder wel meer zwarte accenten. Hoop dat het daardoor wat meer een geheel wordt.

piet42

Nieuw lid
Het is maar een auto he jullie lijkken wel een stelletje oude w??ven die een jurk aan het kopen zijn.
Mooie auto met of zonder spoiler in kleur of in zwart die veel waar voor zijn geld bied en er ook nog leuk uit ziet.

Veel veilige kilometers gewenst

Oogje

Senior Member
Het is maar een auto he jullie lijkken wel een stelletje oude w??ven die een jurk aan het kopen zijn.
Mooie auto met of zonder spoiler in kleur of in zwart die veel waar voor zijn geld bied en er ook nog leuk uit ziet.

Je ziet het verkeerd. Het gaat om een auto. Daar moet je een aantal jaar mee doen, ik zelf 3 jaar, anderen langer. Dan is het logisch dat je kritisch bent. Het gaat immers om je auto.

blokart

Senior Member

Als je ons oude w??ven vindt twijfel ik of je hier goed zit, wij zijn "oude" mannen en vallen nu eenmaal op oude
w??ven en nog meer op hun jurken.
Maar iedereen z'n mening en dit is de mijne.

Desperado

Forumguru
Als het maar een auto is dan koop ik wel een brik. Voor mij is het een grote uitgave waar ik zeer zuinig op ben en waar ik veel plezier aan beleef. Behalve een auto is het voor velen hier ook een hobby en voor een aantal zelfs een way of life. Daar bestaat dit forum van; autoliefhebbers die hun liefde en ervaringen graag delen met anderen. Als we allemaal zouden denken dat het maar een auto is zou dit forum niet bestaan.
En dat is mijn mening :geek:

hberg

Actief lid
Het is inderdaad geen pakje boter. Ik moet er 5 jaar mee doen en hecht veel waarde aan m'n auto en de uitstraling daar van.

piet42

Nieuw lid
mee eens dames maar chargeren en prikkelen mag toch wel af en toe en iets meer relativeren kan geen kwaad.
Ik hoop binnen 2 weken mijn nieuwe aanwinst voor de deur te hebben staan in moonwhite en inderdaad is die kleur door mijn vrouw gekozen ik vondt dat nl niet het allerbelangrijkste van de auto

030

Forumguru
Dames?

Aheum...

Dat denigrerende toontje hoeft hier niet hoor.

Overdreven reageren ook niet.

Afijn, contact met de dealer gehad en die zei dat de spoiler niet demontabel was en hij hem ook niet gespoten kon leveren. Afijn, volgende week maar eens op bezoek om tot een oplossing te komen.

Bovenaan Onderaan