Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

hihi....en dat alleen maar omdat een paar man(nen) zich afvragen of ze een spoiler mooi vinden ;)
De een noemt ons "dames" de ander gebruikt er een minder nette omschrijving voor.... toch opvallend om te zien hoe een forum het daadwerkelijke leven weerspiegeld...ieder in zijn eigen waarde laten (b)lijkt toch lastig.

Voor wat het waard is: heb nog een paar keer naar die foto met spoiler gekeken, en eigenlijk......vindt ik hem gewoon okay, ook bij race-blue!

hberg

Actief lid
...

Voor wat het waard is: heb nog een paar keer naar die foto met spoiler gekeken, en eigenlijk......vindt ik hem gewoon okay, ook bij race-blue!

Kijk dat stelt gerust als anderen ook gewoon ok vinden. Toch een moment getwijfeld om naar maguc zwart te switchen

Desperado

Forumguru
On topic; mijn schoonvader is eindelijk verstandig geworden heeft een O2 1.6 tdi gekocht van 3 maanden oud. Mag je nog wel nieuw noemen denk. Levering volgende week.

serum

Forumguru
Mooie combi (Letterlijk en figuurlijk)

Hij lijkt nog wel knap hoog? of leveren ze nu greenlines uit zonder sportonderstel?

Tom RS

Forumguru
@blokart Ik denk dat dit succes in België niet alleen aan de RS zelf ligt, maar ook aan het feit dat eigenlijk pas dit jaar de BIV voor auto's met een hogere fiscale PK redelijk te noemen is. Ik heb eind 2012 voor mijn O2 RS TDI (toen 1 jaar oud) nog bijna € 1700 euro BIV moeten betalen bij inschrijving.
Dat klopt niet, aangezien hetgeen jij verteld enkel van toepassing is op tweedehandsauto's. De BIV op nieuwe auto's is al drie jaar geleden van kracht geworden, er is een overgangsregeling uitgewerkt met graduele aanpassing van het bedrag voor tweedehands (1ste jaar 70% oude berekening, 30 % nieuwe, 2de jaar 30/70 of iets van die strekking en nu volledig nieuwe berekening). Dat kan er dus niets mee te maken hebben. Ook het feit dat er meer vraag is dan ze verwacht hebben gaat maar voor een deel op. Ik heb namelijk als allereerste in België besteld en heb een hele lijdensweg moeten doen om hem in ontvangst te kunnen nemen. Op het moment dat ik besteld heb kunnen ze nooit uitverkocht geweest zijn.
Er spelen echt wel andere dingen mee (o.a. de tdi 184 pk motor), maar welke dat zijn is giswerk.

intruder1400

Actief lid
Wat is je bron? Ik heb namelijk in de brochure toch echt staan dat eet en sportonderstel geleverd wordt.

Iemand een idee hoe ik dit controleer?

SNARFB

Senior Member
Wat is je bron? Ik heb namelijk in de brochure toch echt staan dat eet en sportonderstel geleverd wordt.

Iemand een idee hoe ik dit controleer?
De dealer liet mij dit (toevallig) in het systeem van Pon zien. In het systeem staan alle modificaties. Geen idee hoe het heet.

Bovenaan Onderaan