Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

kimkognito

Nieuw lid
Bij mij gaat het om een RS, zal ook niet net zo een grote productie hebben als een greenline (weet niet precies hoe de processen lopen). Is er een compensatie regeling hiervoor? Als ik de auto in juni krijg is die al eerder een jaar oud (in getal) dan dat ik hem in week 6 zou krijgen.

Ik heb ook geen Greenline besteld....

Tom RS

Forumguru
Het OEM sportonderstel is ongeveer 1,2 cm lager dan normaal. Als je 3 cm lager wil moet je een Eibach kit laten plaatsen.

Productie deze week gaat door , dealer geeft nu alleen aan dat levering aan mij ws niet week 10 gaat worden, maar week 11 of zelfs 12 :( bummer.....

Ach, ja..misschien opvatten als goede "heb nou toch eens geduld man" training .... ;)

Kiekerjan

Forumguru
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb mijn Greenline Businessline 8 feb 2014 gekocht. Levering 22 feb 2014...

RaceVrs

Banned
Stond mogelijk al eenzelfde/in de richting van in bestelling als voorraad auto. Ook mijn dealer belde of er al een bestelling stond voor eenzelfde auto om op die manier voorrang te krijgen. Maar was helaas niet het geval.

Wel snel voor elkaar :-d

Die van mij was ook een "voorraadbestelling" , dat is ook de reden waarom ik hem wat sneller heb dan gewoonlijk is. Maar was wel een iets uitgebreider model, en dus hogere maandlast..

Bart-Man

Nieuw lid
Besteld in augustus, en hij is deze week van de band gekomen,. Ik verwacht hem binnen twee weken voor de deur hier.

O3Combi EBL 2.0TDI, zwart

:yeehaa:

Zit hier een verschil per dealer? Die van mij rolt ook deze week van de band, maar dealer verwacht 3-4 weken later pas te leveren?

wat een luxe stress/probleem .... je weet dat het belachelijk is, en toch blijft het me bezig houden

Laatst bewerkt:

hberg

Actief lid
Zit hier een verschil per dealer? Die van mij rolt ook deze week van de band, maar dealer verwacht 3-4 weken later pas te leveren?

wat een luxe stress/probleem .... je weet dat het belachelijk is, en toch blijft het me bezig houden
Ken het probleem...die van mij staat nu op geplande bouw 2-4 dus duurt nog even dealer verwacht hem 14-4 in Nederland en zegt dan nog een week nodig te hebben.

Heb wel een trekhaak een andere velgen besteld. Scheelt toch een paar weken afleverklaar maken

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan