Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Artbij

Senior Member
Zit hier een verschil per dealer? Die van mij rolt ook deze week van de band, maar dealer verwacht 3-4 weken later pas te leveren?

wat een luxe stress/probleem .... je weet dat het belachelijk is, en toch blijft het me bezig houden

Ja, de dealer moet e.a. doen met je auto voor je hem krijgt, sommige dealers doen dat in 2 dagen, anderen doen er 3 weken over.

Besteld in december... aflevering zou half Feb zijn helaas kreeg ik een berichtje dat het nu rond 17 maart is...

Merk/type : Skoda Octavia 1.6 TDI 81kW Greenline Businessline 5 deuren
Kleur : Race Blue
Bekleding : zwart
Brandstof : Diesel
Toebehoren : Metallic lak
Ruitenwisser achter
Drive set up, controle van instellingen voor o.a. motor, stuurbekrachtiging en
Climatronic
Sunset (extra donker getinte ramen)
Leder/stof bekleding
Navigatie Columbus met 8 inch touchscreen, 64 Gb harde schijf, dvdspeler
en kleuren MaxiDot display
Stoelverwarming op de voorstoelen
Lane Assist, actieve rijbaan begeleiding
DAB (digitale radio ontvangst)
Technology pakket
Functie pakket
Licht pakket
LM velgen Alaris 18 inch

Net telefoon gekregen van de garage... hij is binnengekomen bij hen!
Nu nog even klaarmaken voor levering.
Volgende week woensdag of vrijdag mag ik erom!

Bestelling geplaatst eind december en was voorzien voor 10 maart.
Een kleine twee weken vroeger dan verwacht!

• Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
Nemen ze je zomaar 2 weken wachten af ??? schandalig gewoon om dat fijne gevoel af te nemen.

wel gefeli evengoed dan maar

Vandaag even contact gehad met de dealer. Chassisnummer is bekend, dus auto is geproduceerd was de mededeling. (da's mooi zeg ik!)

Verder gaf hij aan dat het een "standaard onderstel" is, dus blijkbaar zijn ze idd. gestopt met sportonderstel.
Van de spoiler was hem nog helemaal niets bekend verder.

Nu hopen dat de oplegger met mijn auto SNEL naar Leusden gaat, en van daaruit naar Limburg....
Jammer dat het bijna Carnaval is, waardoor hier in Limburg het hele bedrijfsleven even PLAT ligt :(

Artbij

Senior Member
Mooi toch. Dat ze gewoon stoppen met het leveren van een onderdeel van je auto ;). Ik zou gratis eibachs eisen

Klopt... Dat wist ik ook niet. Ik werd alleen gek van het zenuwachtige rijgedrag. Vooral op de snelweg. Steeds tegensturen, alsof je constant in een zuid-Wester storm rijdt... :sterretjes: In de bochten wilde de auto rechtdoor, terwijl ik de bocht in stuurde. Dat vond ik echt irritant worden en is nu volledig verholpen! Nog steeds enorm blij. Was die 300 euro zeker waard!:thumbsup:

Mwoh,....we zullen zien! Misschien zorgt die nieuwe spoilert er wel voor dat mijn achterkant keihard de grond in gedrukt wordt .... Whahahaha
Als ik er écht niet mee kan rijden, dan vinden we wel een oplossing!

Bovenaan Onderaan