Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

CDK

Forumguru
Even aan beide kanten opmeten hart wiel tot onderkant spatscherm en dan aan een ander lid met zelfde type auto vragen dat ook voor jou te doen ;) misschien dat @Antera het uit z'n hoofd weet, dat scheelt al weer ;)

Hallo allemaal, enige tijd geleden een Octavia III besteld. Nooit gedacht dat ik ooit een Skoda rijder zou worden.
Na veelal Seat Cupra en Golf te hebben gereden ben ik overstag gegaan. Wat hebben die mannen een mooie auto voor een mooie prijs op de markt gebracht.
Na veel bekeuringen met die andere autos besloten om het eens rustiger aan te doen en ben voor een Candy White Octavia Combi III gegaan. Motor 1.6 TDI (met een dikke 110 trappelende paardjes ;) wat betreft vermogen een enorme achteruitgang maar qua ruimte een mooie vooruitgang.

Als opties:
Stoelverwarming (heerlijk is dat)
Sunpakket
Lichtpakket
Columbus
17 inch
DAB

Heb van mijn dealer vernomen dat de auto afgelopen woensdag is afgeleverd en dat ze hem klaar gaan maken, waaronder de 17 inch eronder zetten.

Ik heb een vraag omtrent de Columbus, in de Gof had ik een RNS 510, dat was een erg diefstalgevoelig ding waardoor ik een lelijke stalen kap erop heb gedaan. Hoe zit dit met de Columus?

Zodra ik fotos heb stuur ik ze door.

Klaasje

Forumguru
Tegenwoordig is het de discovery wat er in zit. Scherm en hardware van elkaar gescheiden
Harddisk en al zit in dashbordkastje.

CDK

Forumguru
@Ocatavia CW die zijn er wel als je goed zoekt, maar ik zou er nooit aan beginnen! Als ze het op jouw apparaat voorzien hebben nemen ze hem toch wel mee, alleen dan met veel meer gevolgschade, naar mijn mening weggegooid geld en zonde van je interieur want die 4 uitstekende pennen uit je dashboard ziet er gewoonweg NIET uit!

CDK

Forumguru
Scherm en hardware van elkaar gescheiden
En die worden net zo hard gestolen, 2 nachten terug nog van een kennis uit z'n Audi, groot gat in de deur om het alarm uit te schakelen, navi, compleet stuur weg én alle andere airbags... thuis voor de deur op de oprit in H I Ambacht, onder het openstaande raam en NIEMAND die iets gehoord heeft.....

mvneerbos

Senior Member
@Corné de Kluijver; vind die kappen er ook echt niet uit zien, sowieso belachelijk dat het nodig is en mensen niet gewoon van je spullen kunnen blijven.

Maar de kap wordt vaak verplicht door de leasemaatschappij wanneer je navigatie al een keer gestolen is. Geloof dat de keuze is, 1. kap, 2. ander systeem zoals bv jvc/pioneer met afneembaar front, 3. verhoogd eigen risico in geval van diefstal

CDK

Forumguru
Je hoeft het ook niet met me eens te zijn hoor! Schroef maar lekker zo'n spuuglelijk ding in je dashboard :) er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen tenslotte ;)

Desperado

Forumguru
Ach....als het er alleen opzit als je zelf niet in de auto zit. Dan liever een spuuglelijk ding als het risico op diefstal.
post-2-020909000%201297513922.jpg

mvneerbos

Senior Member
Heb gelukkig nooit een ongeluk gehad, maar wanneer je ziet hoe die dummies heen en weer worden geslingerd met de officiele crashtest... En dan met een lage snelheid, dus kan me voorstellen met 100-120km/h dat je misschien daar wel in de buurt komt.

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan