Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

blokart

Senior Member
Vandaag gemaild naar de dealer om bevestiging te vragen of hij wel wordt gebouwd deze week en goed nieuws Skoda doet een poging op donderdag m'n RS te fabriceren

D

Deleted member 12693

Vrijdag besteld bij de dealer, voorlopige Leverdatum 11 juli 2014...

Dan houden ze er verschillende leverdata op na.
De mijne is namelijk op dezelfde dag besteld en wordt in week 30 geleverd. Das toch weer 2 weken later dan die van jou.......

micky

Forumguru
mijn levertijd is trouwens door pon afgegeven aangezien de auto via Skoda centraal bestellen (dus bij pon zelf) besteld is, zou dat nog iets uitmaken?

Hij wordt overigens wel gewoon door de door mij gekozen dealer geleverd

D

Deleted member 12693

mijn levertijd is trouwens door pon afgegeven aangezien de auto via Skoda centraal bestellen (dus bij pon zelf) besteld is, zou dat nog iets uitmaken?

Hij wordt overigens wel gewoon door de door mij gekozen dealer geleverd
Bij mij hetzelfde, besteld bij Nieuwkoop in Den Bosch maar via Leaseplan en dus via PON.
Maar gezien jouw opties zouden ze met die van jouw langer bezig moeten zijn...... :-)

Svennis25

Nieuw lid
Ik krijg net bevestiging dat mijn O3 Greenline Businessline, besteld in week 6, in week 14 geproduceerd gaat worden. En waarschijnlijk in week 17 geleverd wordt :jaja:

RaceVrs

Banned
Haha ja super. Durf te wedden dat de dagen dat je moet wachten tussen productie en levering langer duren dan deze weken. Gelukkig heb ik een leuk speelgoedje staan nu hoor, maar nieuw speelgoed is leuker!

De O3 GreenLine Businessline Combi in Brilliant Silver met Hawk 17" velgen die voor mij is besteld door de Leasemaatschappij is in week 9 besteld, en de voorlopige aflevering word verwacht in week 26.
ook nog ff wachten dus.

Hans_RS

Forumguru
vandaag bericht gehad van de dealer. mijn op 18 januari bestelde RS wordt week 16 geproduceerd. leveringsdatum was bij bestelling gezet op half juni. ik ben dus blij!

Hans_RS

Forumguru
Combi TFSI DSG, race blue met black pack. belangrijkste opties: pano dak, colombus navi, elektrische achterklep, lichtpakket, verwarmde zetels en voorruit en afneembare trekhaak.

let wel, ik ben Belg dus besteld via d'Ieteren ;) als PON dus zegt dat er in april alleen Greenlines gemaakt worden, ligt dat aan hen, niet aan de fabriek :)

Bovenaan Onderaan