Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

serum

Forumguru
Eindelijk, Legolux! Fijn dat je dan nog even 4 à 5 weken op je leerinbouw kan wachten.. (ik denk, ik zeg het nog even..) moest er ook een goede 4 of 5 weken op wachten. Maar eindelijk zit er schot in de zaak!

Ah, systeem gaf zelf een ander maximum, maar kan een max van vijf wel begrijpen. Dit was mijn echter onbekend, maar nu niet meer. Bedankt voor de tip. Ik pas hem aan.
@Desperado ; heb je nog andere tips voor de handtekening? Wat zien andere octavia rijders daar graag weergegeven?

lugolux78

Forumguru
Eindelijk, Legolux! Fijn dat je dan nog even 4 à 5 weken op je leerinbouw kan wachten.. (ik denk, ik zeg het nog even..) moest er ook een goede 4 of 5 weken op wachten. Maar eindelijk zit er schot in de zaak!

Voorrang als het goed is. Leer ligt alleen maar in de weg :)
Ik heb van PON zwart op wit dat levering week 21 is.
Kortom nu kunnen ze er echt niet onder uit

Desperado

Forumguru
Ah, systeem gaf zelf een ander maximum, maar kan een max van vijf wel begrijpen. Dit was mijn echter onbekend, maar nu niet meer. Bedankt voor de tip. Ik pas hem aan.
@Desperado ; heb je nog andere tips voor de handtekening? Wat zien andere octavia rijders daar graag weergegeven?
Eens denken, type auto e.d wordt vaak wel gewaardeerd. Motorcode e.d vinden ze hier ook erg handig voor het geval er vragen zijn. Ach....en gewoon wat je zelf leuk vind.

Mali

Forumguru
Brief gehad van Pon Mobiel,

Geachte heer,

Met alle lovende recensies van de autopers over onze nieuwe Skoda Octavia zijn wij natuurlijk zeer gevleid. De overweldigende belangstelling die hierop volgde is weliswaar positief, maar heeft ook een keerzijde: de levertijd is fors opgelopen en werd bovendien onzeker.

Wij zijn dan ook verheugd dat uw Skoda Octavia nu definitief is ingepland voor productie. De indicatieve week voor aflevering van uw auto is afleverweek 22. Uw dealer plant hievoor met u een exacte datum.

Uw geduld is zeer op de proef gesteld en des te meer waarderen wij uw begrip voor de onstane situatie. Om de laatste periode van wachten iets te veraangenamen bieden wij u graag een dinertje aan. Een voorproefje op de vele genietmomenten straks met uw nieuwe auto!

In deze envelop treft u een nationale dinercheque ter waarde van €100 aan.

Wij hopen dat u deze geste waardeert, maar uiteraard beseffen wij ons zeer goed dat de tevredenheid met uw auto en onze organisatie uiteindelijk de basis is voor een duurzame klantrelatie.

Wij wensen u alvast veel rijplezier met uw nieuwe Skoda Octavia.

Met vriendelijke groet,

Pon Mobiel.

20 januari 2014 octavia besteld, 1.6 TDI Ambition business line DSG Combi met als enige optie hulpveren.
Volgens dealer productieweek 22

Archie

Senior Member
@Mali lease of prive? Want anders lopen er straks veel dealers op kosten van pon te eten? (ik krijg nooit direct mail van leverancier; alleen via dealer waardoor ik ooit goodies niet kreeg)

edit: trouwens wel een topactie van Pon!

Mali

Forumguru
Wel lease maar voorkeur dealer opgegeven om eventueel nog wat los te praten, 3 jaar geleden nog voor € 350 aan extra's kunnen uitzoeken. Dit jaar niets kunnen regelen maar de relatie met de dealer is wel zo dat ze hem toch mogen afleveren.

zeker een welkome verrassing, maar het was een brief :) eventjes overgetypt .

Archie

Senior Member
@Mali mag ik vragen waarom je hem kreeg? Had je geklaagd dat het lang duurt? (bij mij duurt het ook bijna 4 maanden)

Mali

Forumguru
@Archie sorry maar ik klaag nooit, ben nu ook een tevreden skoda rijder (word zo alweer de 4e octavia).
rij nu een 1.2 tsi dsg 7 met net 122.000 km op de teller van 26 mei 2011 maar ivm andere functie moet ik van werkgever weer gaan dieselen.

lugolux78

Forumguru
Heb zelfde brief gekregen. Verwachte levertijd uiteindelijk 6 maanden. Directe email gestuurd en social media ingeschakeld

Ramonq

Senior Member
Vandaag, 8 mei 2014, de Skoda Octavia Combi 1.6 TDI 81kW Greenline Business (full options, achteraf inbouw leder) besteld door de lease maatschappij bij Pon.

Verwachte levertijd week 39 2014.

Bovenaan Onderaan