Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

petertje1970

Actief lid
Troost je de mijne wordt volgende week geproduceerd levering week 23 denk ik (besteld week 4) dus ook 19 weken moeten wachten, en ook niets gezien van Pon

D

Deleted member 13589

Heb de mijne vandaag bij de dealer mogen halen, zal zsm foto's plaatsen.

6 mei een combi GL BL, pearl black full options 18" turini. Brief dat de geschatte leverdatum week 38.
Gisteren werd ik gebeld door de dealer die hem gaat leveren, daar kon ik nog mooi 1% aan accesoires regelen :)
Hij dacht wel dat hij wat eerder geleverd zou gaan worden maar hij kon niets garanderen.
Ook gaat de fabriek 4 weken dicht in de zomer volgens hem.

Net te horen gekregen dat hij bij dealer staat.

Als de platen in orde raken heb ik maandag avond afspraak om hem te gaan halen.

Eindelijk !!!

• Leuk
Waarderingen: CDK

GuusNieuwlaat

Nieuw lid
Heb zelfde brief gekregen. Verwachte levertijd uiteindelijk 6 maanden. Directe email gestuurd en social media ingeschakeld

Dan lopen onze wagens ongeveer hetzelfde.
Ik heb wel geklaagd, maar meet bij de afleverende dealer dan bij Pon.

Vind het commentaat "wegens overweldigend succes" geen reden om 14% wagens voor te trekken.
Heb nu zwart op wit dat productie week 20 is en afleveren week 22.

Wel vreemd, in een eerder stadium had men nog 4 weken nodig tussen productie en afleveren in verband met leer/alcantara..

Nog 1 weekje wachten :-))
Vandaag stond de wagen klaar met een in kleur gespoten dakspoiler. Eibach set al gemonteerd net als de Dotz Velgen. De laatste chromen raamlijsten (links) moeten nog binnenkomen...
De LED lampjes (canbus) zijn vandaag binnen gekomen net als de berglade bestuurdersstoel en de gepolijste massief RVS achterbumper beschermstrip..
Nu de Sonniboy's nog en volgende week vrijdag het inbouwen van de lederen bekleding ;))

Heeft er ook iemand ervaring met het vervangen of met folie omwikkelen van de interieurstrips in de portieren?

@Tjuri06 ben benieuwd naar de foto's vooral van je velgen! ;)

Zijn nochtans de standaard 19" Xtreme velgen. Hier toch al een paar keer gepasseerd.
Hoop gewoon dat het plaatje past en dit er gewoon goed uitziet.

en dan natuurlijk maar hopen dat de wagen is wat we ervan verwachten. Moet zeggen na ongevver 6 maanden wachten weet ik zelfs niet meer hoe alles er dient uit te zien en wat we allemaal genomen hadden als opties.

• Leuk
Waarderingen: CDK

rouwehand

Senior Member
Vandaag de definitieve orderbevestiging gekregen voor een nieuwe Skoda Octavia Combi Businessline Elegance 1.4TSI Greentech - DSG
Configuratie;
Candy White
Dynamic pakket
DAB
18” velgen Alaris
Drive set up
Elektrisch te openen/sluiten achterklep
Panoramisch schuif/kanteldak
Afneembare trekhaak
Eibach verlaging 30/30mm
Extra donker getinte ramen (folie)
Grillomlijsting zwart
Geen type aanduiding
Luxe kentekenplaten

Verwachte levering week 40 (1e week oktober 2014)

Laatst bewerkt:

Sheep

Nieuw lid
Als het goed is wordt ie in wk 26/26 geproduceerd + 2 a 3 wk transport en aflevern, ik vewacht begin juli

Oogje

Senior Member
@Mali mag ik vragen waarom je hem kreeg? Had je geklaagd dat het lang duurt? (bij mij duurt het ook bijna 4 maanden)
Seriously?!?!?! Je hebt wel bijna (!!) vier maanden gewacht op een nieuwe auto? Dat is een volkomen normale tijd voor productie en levering van een auto, hoor. Hier zitten voldoende mensen waarbij een half jaar gewacht moet worden, met enkele uitschieters naar boven (zelf heb ik ruim 8 maanden gewacht, ik span echter niet de kroon).

jfk104

Actief lid
Hoop dat ze geen bedrijfsfeestje met veel drank hebben gehad bij Skoda afgelopen weekend......

Want deze week gaat ie dan toch echt van de band rollen.

(met een verwachte leverdatum van eind mei is dat dan een levertijd van 21 weken)

Bovenaan Onderaan