Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

yves

Actief lid
Metal grey, in bepaald licht valt ie vooral groen uit, dan weer blauw, dan weer grijs en tegen schemer aan is ie tegen het zwart aan. Mooier dan ik had verwacht.

Heren,

Week 16/17 is mijn OIII GBL besteld in Rotterdam. Eerste indicatie is half juli, maar moet half mei terugbellen voor meer info.

Schijnt dat Lane assist, metal gray en Alaris velgen de levertijd aardig rekken?!?! "Gelukkig" heb ik deze opties niet..

Ik wacht, net als zovele, netjes af..

Volgens mij is de dealer nog enthousiaster dan ik :-)
Bij elke update krijg ik een vrolijk berichtje en nu zelfs een foto. Ik had er niet eens om gevraagd, maar ben er zeker blij mee. Woensdag mag ik de auto ophalen in Zaltbommel :-)

Laatst bewerkt:

maxout

Lid
14%. En ik weet dat er dingen idd bepalend zijn voor de levertijd, alleen daar kunnen ze mij al weinig tot niets over vertellen

camasho

Nieuw lid
Vrijdag belde de dealer om aan te geven dat ie van de LM nog niet mocht leveren omdat het leasecontract van mijn huidige auto nog een maand doorloopt... Zou betekenen dat de Skoda een maand bij de dealer zou staan... Dacht t niet gek!!!! Meteen effe gladgestreken die hobbel

Afgelopen zaterdag mijn auto opgehaald bij De Groot in Meerkerk.
Bij aankomst stond de OC3 al mooi te blinken in de showroom.

Na de gebruikelijke plichtplegingen kreeg ik de sleutels van mijn OC3.
Omdat ik als voorloopauto ook al een OC3 had was verdere uitleg van de auto niet meer nodig.

Ik zal vanavond nog even wat foto's posten.

O3C1.4TSIDSG7

Senior Member
De auto staat op de oprit. 29/1 besteld, gisteravond opgehaald.
Prachtig !!!!!
Zal me nu eens bezighouden met het leren kennen van de Columbus ....

Bovenaan Onderaan