Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

maxout

Lid
zojuist zowaar een mail ontvangen van de dealerT ... geplande leverdatum (dus wanneer ik m mag ophalen) staat nu op half juli... week 29 dus Er zijn dus opeens , nav hun eerste bericht bij bestellen (week 26), 3 weken bijgekomen.... ik ga steeds meer denken dat er een willekeur in bestellingen en leveringen is bij de diverse dealers

@maxout : ik blijf het ongelofelijk vinden. weet je zeker dat hij in week 10 besteld is?

er zitten verschillen in levertijden, maar de GLBL's die tussen ca. week 6 en 15 besteld zijn worden allemaal snel geleverd.

doc

Nieuw lid
@maxout : ik blijf het ongelofelijk vinden. weet je zeker dat hij in week 10 besteld is?

er zitten verschillen in levertijden, maar de GLBL's die tussen ca. week 6 en 15 besteld zijn worden allemaal snel geleverd.
Spannend, de mijne is als het goed is op 12-04 besteld (GL BL, ook behoorlijk veel opties, helaas is Front Assist op de GL BL niet leverbaar). Verwachting was week 29.

bono5

Nieuw lid
Nog 11 dagen :) dinsdag over een week wordt hij thuis (!) afgeleverd :)
Last minute geregeld: luxe kentekenplaat & verwijderen van merk- & type aanduiding :tongue: :tongue:

pieterhami

Nieuw lid
Ik lees berichten over het opschroeven van productiecapaciteit bij Skoda.

Merk daar echter weinig van. Octavia Combi Greenline Buisinessline met bijna alle opties, medio februari besteld. Aflevering eind mei, werd afgegeven op moment van bestellen. Vandaag eens geïnformeerd hoe het er mee staat. Blijkt de auto pas in WK 27 (eind juni / begin juli) gebouwd te worden. Aflevering eind juli.

Was graag met de auto op vakantie gegaan. Het is nu nog maar de vraag of hij op tijd klaar is. Balen!

Dnet

Senior Member
@pieterhami Vreemd... Laatste week week februari ook een Combi GreenLine BusinessLine besteld, vorige week was het laatste nieuws nog eerste week juni...

Ik heb de mijne in week 12 besteld. Kreeg deze week van de dealer door dat de productie in week 23 plaatsvindt, dat hij dan in week 24 bij de dealer staat en (ruim genomen) week 26 geleverd kan worden.

Bovenaan Onderaan