Heb je reactie expliciet van je dealer gekregen?@dorstvlegel: Inmiddels wel reactie gehad en de grens wordt met twee weken overschreden. Kortom, geen platin grey voor mij. Nu de moeilijke keuze; Wachten op nieuwe kleur (met alle perikelen van leasemaatschappijen) of voor zwart gaan (De eerste die ik live heb kunnen zien en daar werd ik ook erg enthousiast van )
Moet wel panodak zijn ja of de elektrische best stoel? dat zijn de beide verschillen tov met die van mij?Zo moeilijk zou die vraag niet moeten zijn, panoramadak. Wordt in mijn geval ook pas vanaf week 43 geproduceerd, en heb eerder besteld dan jij zo te lezen.
Ik heb een pano dak besteld...laten vallen is geen optie (in meerdere opzichten). Op het wensenlijstje stond 1) open dak 2) automaat 3) .....Heb je reactie expliciet van je dealer gekregen?
Ook ik zit nog te wachten op bevestiging van de definitieve productie week en heb een platin grey besteld (alleen wel met panorama dak)
En heb je wellicht ook de vraag gekregen of je het pano dak wil laten vervallen?
Ik heb een pano dak besteld...laten vallen is geen optie (in meerdere opzichten). Op het wensenlijstje stond 1) open dak 2) automaat 3) .....
Kleur is erg afhankelijk van de auto. Skoda heeft weinig mooie kleuren naar ONZE smaak. (Persoonlijk, geen aanstoot aan nemen!!). Platin vond ik erg netjes. Racing blue vind de helft van ons niet mooi met zilver valt alle chroom weg, wit is gewoon wit, cappuccino...voor ons net niet, topaz ook niet
ik heb een keer een zwarte gezien bij een dealer. Stond er toen net en ik wilde voor dat ik besloot de auto gezien hebben. Halve land door naar vijandelijk gebied en daar stond de zwarte variant, die vond ik echt een nette uitstraling hebben (maar ja.....zwart.....zo besmettelijk). Op dat moment al wel twijfels....toch maar zwart.....
Aan de andere kant: zwarte auto, sunset en pano dak.....het chroom komt wel erg mooi te voorschijn.
Sommetje zou dus simpel zijn, ware het niet dat ze nu een gat laten vallen en dat met metal Grey gaan komen......is die kleur het wachten waard....
Vanavond maar eens plussen en minnen... #eerstewereldproblemen
Ik reed ooit een (zwarte!) F1 combi met airco én getint glazen schuifdak - vond ik geen heel logische combinatie, maar dat was toen blijkbaar standaard op die Elegance.Hete dagen even dak open, hitte eruit. Tijdens rijden dak een klein stukje open, helemaal top...
Ik heb een pano dak besteld...laten vallen is geen optie (in meerdere opzichten). Op het wensenlijstje stond 1) open dak 2) automaat 3) .....
Hetzelfde ervaar ik ook. Als het een keertje lekker zonnig is dat wil ik hem op de binnenwegen nog wel eens open doen, maar verder is hij voornamelijk dicht en bij zonnig weer ook nog bij voorkeur met de gordijnen ervoor. In de winter kraakt het aan alle kanten als het heeft gevroren, soms zelfs zo erg dat ik bang ben dat het raam knaptMijn huidige auto bevat een PanoDak, wat een tegenvaller is dat... Dacht dan ook het roadster (dus niet zomaar cabrio) gevoel een beetje te krijgen (schrijft een ex roadster rijder).... Ik heb het maar weinig open, al helemaal niet op de snelweg. Het enige voordeel wat het mijnziens heeft is de hoeveelheid licht in de auto en dat de kids ook naar boven kunnen kijken .
En wanneer had je besteld?Helaas heb ik deze mededeling mogen vernemen van mijn dealer. Hij meldde mij dat deze kleur voor mijn auto er niet in zat en dat de planning deze week in de fabriek op week 38 zit..
Wat mij wel bevreemd is dat de auto als order wel geaccepteerd is, maar niet wordt nagekomen. Dat is volgens mij een zaak tussen LM en leverancier.
Ga ik bij mijn dakraam ook proberen, thanx voor de tip!Nog even een tip voor het rijden met een open panoramadak. En ook op hogere snelheid. De achterramen een klein stukje open. Dan kan de opgebouwde druk eruit en heb je geen last van geklapper. Ik kijk al weer uit naar zo'n heerlijk open dak!!!
@dorstvlegel: Nu de moeilijke keuze; Wachten op nieuwe kleur (met alle perikelen van leasemaatschappijen) of voor zwart gaan (De eerste die ik live heb kunnen zien en daar werd ik ook erg enthousiast van )
Nog even een tip voor het rijden met een open panoramadak. En ook op hogere snelheid. De achterramen een klein stukje open. Dan kan de opgebouwde druk eruit en heb je geen last van geklapper. Ik kijk al weer uit naar zo'n heerlijk open dak!!!
Nog even wachten. Hopelijk is er na 12 september ook nog mooi weer!