Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Dat zijn goede vooruitzichten! Gefeliciteerd!

thnx. ben ik blij mee. volgens planning komt hij net een dag voor mń vakantie naar italie. maar dan moet de planning wel gehaald worden... anders moeten we met het civicje hybrid naar italie, en das een probleem qua ruimte. maar goed. so fa so good....
Volgens mij ben ik ook meteen een van de eersten met een 1.2tsi met DSG7 (en met pacific blue)

Dennis Nijholt

Forumguru
Ik heb in mijn peug5008 nu zo`n panorama dak (kan helaas niet open), maar vind het zo opgesloten aanvoelen als ik het dicht schuif....

Die had ik ook...maar had hem altijd dicht. Tenminste als ik er alleen in reed met de kids erbij moest hij open maar ik vond het de helft van de tijd teveel licht en weerkaatsing in het interieur

m@rc

Lid
thnx. ben ik blij mee. volgens planning komt hij net een dag voor mń vakantie naar italie. maar dan moet de planning wel gehaald worden... anders moeten we met het civicje hybrid naar italie, en das een probleem qua ruimte. maar goed. so fa so good....
Volgens mij ben ik ook meteen een van de eersten met een 1.2tsi met DSG7 (en met pacific blue)
Overigens een prima reiswagen die hybrid! :-) De kofferbak is inderdaad wat krapjes

Badnews

Senior Member
Civic met zijn kofferkraker als achterbak. Hoe ze dat ooit hebben bedacht...
Leuke auto, mijn vrouw had er 3 jaar eentje.

m@rc

Lid
4 jaar een full options gereden. Maar de koffer werd gewoon te klein. Kia Optima hybrid (prachtige auto) kent hetzelfde euvel, de diesel heeft 500L de hybrid max. iets van 300L. dacht ik

Lodewijk

Actief lid
Als ik bet goed heb zitten we zeker met zijn 4en te wachten op een Platin Grey met een panorama dak.
Pablos heeft gehoord dat deze combinatie niet meer gebouwd gaat worden.
Lodewijk, Thorgal en Dorstvlegel horen hier niets over van de dealer.

Dit is een vreemde zaak.

Ook voor mij is het panorama dak een must. Een andere kleur wil ik eigenlijk niet. Dit wordt nog een vervelende discussie. De order is geaccepteerd.
Dortsvlegel, Thorgal, hebben jullie nieuws van de dealer gekregen? Ik niet...

Thorgal

Forumguru
Nee, nog zoals @Wesly aangaf was er een storing.
Voor mij is het pano dak geen must, had wel eens in een passat gereden met pano dak en dat was toen heel gaaf maar ook duur.
Als ik de opmerking van @Dennis Nijholt lees over licht begin ik te twijfelen. Vandaag verder

Civic met zijn kofferkraker als achterbak. Hoe ze dat ooit hebben bedacht...
Leuke auto, mijn vrouw had er 3 jaar eentje.

Idd, je denkt dat alles er in past. tot je hem dichtgooit en je krak hoort. heb al een kinderwagen vernield op die manier. :( en dat de bank niet plat kan, ook zo leuk. en die CVT he, tis net een rijdende keukenmachine. nee geef mij maar snel de luxe van de octavia, incl DSG, dat is tenminste een fatsoenlijke automaat. :)

Thorgal

Forumguru
:mad: :mad: :mad: :mad: heb net te horen gekregen dat ik GEEN Platin Grey ga krijgen ......
Het panoramisch dak was niet de beperkende factor (anders had ik die laten vallen).
Morgen maar gaan kijken naar een alternatieve kleur.....

@Lodewijk @dorstvlegel Hebben jullie nog wat gehoord?

Badnews

Senior Member
@Thorgal: balen, eind mei bestellen en dan NU pas horen dat het niet gaat lukken met de kleur.
Dat ze niet de auto naar voren schuiven in de rij, gewoon belachelijk. Het is gewoon een puinzooi bij Skoda.

Het is dat ik gisteren nog bij een zwarte HB (zelfde als mijn bestelling, alleen zonder DSG) bij de dealer zag staan en gelijk weer stond te bewonderen (het is gewoon een gave auto) dat ik nog geen spijt heb.

Wesly

Senior Member
:mad: :mad: :mad: :mad: heb net te horen gekregen dat ik GEEN Platin Grey ga krijgen ......
Het panoramisch dak was niet de beperkende factor (anders had ik die laten vallen).
Morgen maar gaan kijken naar een alternatieve kleur.....

@Lodewijk @dorstvlegel Hebben jullie nog wat gehoord?
Bij mijn dealer (A'dam ZO) ligt het systeem er nog steeds uit 14:16 uur :( :(

ChielDekker

Nieuw lid
Net een belletje gekregen! 10 juni besteld EBL 1.6TDI, DSG, platin-grey, sunset, 18" Alaris, bagage-pakket, DAP.

Ophalen 5 september!

Pablos

Senior Member
de nieuwe grijze kleur is minstens net zo grijs uhhhh mooi ;)
Mss zelfs mooier, maar pas vanaf week 46 en met de garanties die de afgelopen tijd door skoda/pon gegeven worden twijfel ik of die voor eind januari dan binnen is..blijft raar met een geaccepteerde order..

En dat zonder compensatie of zo...

Bovenaan Onderaan