Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Thorgal

Forumguru
Ik ga hier morgen zeker achteraan. Wachten heeft geen zin. Ik las het net pas.. Toch maar vast gaan denken over een alternatieve kleur. Ik ga dit niet zomaar accepteren
Idem, ga ook morgen bellen. Zou afgelopen donderdag wat horen maar kwam er overdag niet meer aan toe om na te jagen. Zal morgen een update posten.

@dorstvlegel "grijs" is wel jouw kleur hè? Ik ga na 12 jaar "blauw" overstappen..althans dat is het plan :dankje:

Ik heb een panodak in mijn Peugeot 207 (5 jaar terug) gehad. Helemaal top in de stad, maar bij snelheden boven de 50 km/uur..... Wat een herrie.... Ik vond het extra licht wel top!

Maik

Actief lid
Ik heb in mijn peug5008 nu zo`n panorama dak (kan helaas niet open), maar vind het zo opgesloten aanvoelen als ik het dicht schuif....

thomhendrikx

Nieuw lid
Ik heb ook een Octavia combi business elegance 1.6 tdi, dsg, topaz brown, panodak. Besteld begin juli. Weet iemand iets meer over de leverdatum. Volgens de lease 23-12-2013??

Flem_nl

Forumguru
Hoppa. Net de bevestiging dat de auto gisteren vd band is gerold!! Helaas iets langer wachten dan gebruikelijk omdat er nog leer moet worden ingebouwd voordat het naar de dealer gaat vanuit PON. Dus waarschijnlijk 9 sept. bij de dealer en dan de trekhaak en Eibach verlaging..... Nu maar hopen dat het mogelijk is om 'm voor het weekend op te halen.....

Hoppa. Net de bevestiging dat de auto gisteren vd band is gerold!! Helaas iets langer wachten dan gebruikelijk omdat er nog leer moet worden ingebouwd voordat het naar de dealer gaat vanuit PON. Dus waarschijnlijk 9 sept. bij de dealer en dan de trekhaak en Eibach verlaging..... Nu maar hopen dat het mogelijk is om 'm voor het weekend op te halen.....

Hee Flem, heeft de dealer jou wel een productieDAG gegeven? volgens mijn dealer krijgen ze altijd alleen de productie week te zien en niet de dag.

Edit: wel helemaal top trouwens, gefeliciteerd. ik verwacht eigenlijk ook elk moment een mail met zo'n bericht.

MaRco2

Forumguru
Het gaat binnenkort wel hard met afleveringen, hopelijk kunnen de dealers het een beetje aan alles tegelijk (doet me aan de Mitsubishidealers denken die een kleine 10.000 PHEV's de laatste paar maanden van dit jaar moeten verwerken).

Flem_nl

Forumguru
Hee Flem, heeft de dealer jou wel een productieDAG gegeven? volgens mijn dealer krijgen ze altijd alleen de productie week te zien en niet de dag.

Edit: wel helemaal top trouwens, gefeliciteerd. ik verwacht eigenlijk ook elk moment een mail met zo'n bericht.
Yup, wist deze datum al een paar weken. Echter bij Skoda weet je het echter nooit....;) Dus net maar even gebeld om te vragen of die Tsjechen daadwerkelijk hun kater hebben verwerkt met het maken van mijn OC3 en zowaar....:yeehaa::yeehaa::yeehaa:

TedVlemmings

Forumguru
Ik heb ook een Octavia combi business elegance 1.6 tdi, dsg, topaz brown, panodak. Besteld begin juli. Weet iemand iets meer over de leverdatum. Volgens de lease 23-12-2013??
Dan hebben wij vrijwel dezelfde config. Ik krijg hem als het goed is in de week van 25-10 maar heb hem wel een stuk eerder besteld (begin mei), dus die aangegeven leverdatum kan wel eens gaan kloppen echter is er nu nog niets van te zeggen natuurlijk

Yup, wist deze datum al een paar weken. Echter bij Skoda weet je het echter nooit....;) Dus net maar even gebeld om te vragen of die Tsjechen daadwerkelijk hun kater hebben verwerkt met het maken van mijn OC3 en zowaar....:yeehaa::yeehaa::yeehaa:

Hmmm, vreemd zeg, al die verschillende verhalen van dealers. Ik had er specifiek om gevraagd, maar hij bleef volhouden dat hij slechts de productieweek doorkreeg en niet de datum. :S

besbas

Lid
Dan hebben wij vrijwel dezelfde config. Ik krijg hem als het goed is in de week van 25-10 maar heb hem wel een stuk eerder besteld (begin mei), dus die aangegeven leverdatum kan wel eens gaan kloppen echter is er nu nog niets van te zeggen natuurlijk

Mijn O3 heeft ook dezelfde config. Is midden mei besteld en zal waarschijnlijk in de week van 10-11 geleverd worden.

elephtera

Forumguru
Mijn auto is klaar! vorige week aangekomen bij de dealer, en nu klaar aan hun kant. Er moet nog een speciale aanpassing bij een extern bedrijf gemaakt worden, daardoor kan ik de auto pas 3 september ophalen, op mijn verjaardag!

Zaken die (voor zover bekend) anders zijn geworden tov de bestelling:Front Assist erbij, lederen stoelachterkant eraf.

Maik

Actief lid
Die van mij gaat nu in de bestelling met de kantekening pas eind januari geleverd te worden.Pas dan zit mijn huidige lease auto aan het eind van zijn leasecontract, maar gezien de vele opties welke ik op de auto heb, verwacht de dealer en leasemaatschappij dat dit wel een juist moment is om te bestellen.

Wanneer de auto toch te vroeg binnenkomt, zal deze even bij de dealer blijven staan om alsnog later uitgeleverd te worden.....

Bovenaan Onderaan