heb net te horen gekregen dat ik GEEN Platin Grey ga krijgen ......
Het panoramisch dak was niet de beperkende factor (anders had ik die laten vallen).
Morgen maar gaan kijken naar een alternatieve kleur.....
Dank,Ik moet zeggen dat de nieuwe grijze kleuren helemaal niet zo verkeerd lijken te zijn.
Als er een meer anthraciet tint kleur was geweest had ik deze eerder gekozen dan platin grey.
Maar wel heel vervelend voor je.
Succes met de nieuwe kleurkeuze en hopend zonder extra vertraging.
Same here... Op naar een nieuwe kleur. Metal grey is er pas op z'n vroegst vanaf november.heb net te horen gekregen dat ik GEEN Platin Grey ga krijgen ......
Het panoramisch dak was niet de beperkende factor (anders had ik die laten vallen).
Morgen maar gaan kijken naar een alternatieve kleur.....
@Lodewijk @dorstvlegel Hebben jullie nog wat gehoord?
Na nog een kleine hoop, definitief (onder protest) omgezet naar zwart metallic. Jammer maar helaas, de metal grey met alle leveringsproblematieken vond ik een te onzeker pad...Same here... Op naar een nieuwe kleur. Metal grey is er pas op z'n vroegst vanaf november.
Is voorruitverwarming dan weer te bestellen?Voor de statistieken.
Besteld: O3C EBL, 1.6TDI DSG, cappucino beige, pano, alcantara (licht), DAB, 17" Teron, Lane Assist, Sunset, Trekhaak, bagagepakket, functiepakket, travel pakket,dynamic pakket, voorruitverwarming, (kennelijk inmiddels ook Front Assist, want na week 32).
Besteld wk 30. Bevestigde leverdatum wk 46 (15 november). Ik ben benieuwd of ik bij de groep met 5-10 weken uitstel of 5-10 weken eerdere levering hoor.
Ik sluit niet uit om de order maar te annuleren en een Golf7 variant te bestellen. Ik heb nu 3 maanden voor niets gewacht. En ook met een andere kleur te kiezen wordt er geen garantie geven dat de auto snel geproduceerd wordt.
Bij mij is het simpel, maar ik zou echt kwaad worden als een kleur ineens geannuleerd werd als je al 3 maanden zit te wachten.