Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

TedVlemmings

Forumguru
Wellicht omdat wanneer je ergens een foto upload je die partij een vrijbrief geeft om te doen en laten wat ze willen met die foto. Op het moment dat daar je kenteken opstaat geeft dat toch een minder fijn gevoel. Dat lijkt mij in de meeste gevallen in ieder geval de reden.

rdrummen

Senior Member
@leonpard : Ik zie dat jouw bestelling grotendeels overeenkomt met de mijne, alleen andere motor en je hebt nog wat meer opties erbij. :thumbsup:
Al een idee wanneer die van jou gebouwd of geleverd gaat worden?
Die van mij staat (voorlopig) op productie WK40.

leonpard

Actief lid
@leonpard : Ik zie dat jouw bestelling grotendeels overeenkomt met de mijne, alleen andere motor en je hebt nog wat meer opties erbij. :thumbsup:
Al een idee wanneer die van jou gebouwd of geleverd gaat worden?
Die van mij staat (voorlopig) op productie WK40.

@rdrummen: Aangezien ik geen direct contact heb met een dealer, maar alleen met de LM, is de communicatie summier. Het enige bericht dat ik gehad heb is van enkele weken geleden. Daar werd mij verteld dat auto's met ACA pas vanaf week 46 geproduceerd gaan worden. Ik verwacht hem dus zeker niet eerder dan vanaf week 48!

Wat ik wel vreemd vind, dat verder niemand op dit forum rept over de leveringsproblemen van ACA. Dus misschien valt het nog mee, of is een andere optie de vertragende faktor.

Wanneer heb jij besteld??

rdrummen

Senior Member
@rdrummen: Aangezien ik geen direct contact heb met een dealer, maar alleen met de LM, is de communicatie summier. Het enige bericht dat ik gehad heb is van enkele weken geleden. Daar werd mij verteld dat auto's met ACA pas vanaf week 46 geproduceerd gaan worden. Ik verwacht hem dus zeker niet eerder dan vanaf week 48!

Wat ik wel vreemd vind, dat verder niemand op dit forum rept over de leveringsproblemen van ACA. Dus misschien valt het nog mee, of is een andere optie de vertragende faktor.

Wanneer heb jij besteld??
Misschien dat niet veel mensen die ACA besteld hebben, en we er daarom hier niet zo heel veel over horen?
In de loop der tijd heb ik al heel veel onderdelen gehoord die voor vertraging zouden zorgen (velgen, panoramadak, dynamic, enz), maar wat nou echt de reden is? Komen we waarschijnlijk toch nooit echt achter.
En ach, als we de auto eenmaal hebben, zullen we die wachttijd toch wel weer vergeten zijn. :-)
Wij hebben die van ons al vrij vroeg besteld: in WK18 (dus het wachten duurt nu wel erg lang).

Flem_nl

Forumguru
Ik zie net op de site vd RDW dat het de kentekennummers nu uitgegeven beginnen met S!! Nu x-SBNN-xx. Dus vanaf K naar S... Waar is L, N, P en R gebleven? Ik hoopte net van xx-L naar x- L te gaan....

CoesDoes

Forumguru
Ik zie net op de site vd RDW dat het de kentekennummers nu uitgegeven beginnen met S!! Nu x-SBNN-xx. Dus vanaf K naar S... Waar is L, N, P en R gebleven? Ik hoopte net van xx-L naar x- L te gaan....
Net aan de S begonnen.. dan zal mijn kenteken wel niet 4-SXX-69 worden :shutup:;)

Gieliovd

Forumguru
Vandaag weer contact gezocht met de dealer. Productie moet vorige week zijn geweest. Leverweek begreep ik, staat op week 38. Dat is mij een beetje aan de late kant, maar we zien het wel.

Trekhaak verhaal aangehaald. Er werd aangegeven dat als ik een caravan wil trekken, de vaste sjorhaak inderdaad een probleem gaat geven. Als ik dat anders wil, of ik even bij wil betalen, dan krijg ik een afneembare.

Ik blijf van mening dat ze een onduidelijk product aanbieden. Ik wil een vaste haak, waar gewoon alles achter kan.

Dealer vriendelijk verzocht contact op te nemen met PON gezien er al meerdere trekhaken uit coulance zijn veranderd naar een afneembare omdat er niet voldoende geïnformeerd is of een ondeugdelijk product geleverd is.

We zullen zien. Ziet niet te wachten op nog weer extra leasebedrag. Ding kost me al zat ;)

Vandaag weer contact gezocht met de dealer. Productie moet vorige week zijn geweest. Leverweek begreep ik, staat op week 38. Dat is mij een beetje aan de late kant, maar we zien het wel.

Trekhaak verhaal aangehaald. Er werd aangegeven dat als ik een caravan wil trekken, de vaste sjorhaak inderdaad een probleem gaat geven. Als ik dat anders wil, of ik even bij wil betalen, dan krijg ik een afneembare.

Ik blijf van mening dat ze een onduidelijk product aanbieden. Ik wil een vaste haak, waar gewoon alles achter kan.

Dealer vriendelijk verzocht contact op te nemen met PON gezien er al meerdere trekhaken uit coulance zijn veranderd naar een afneembare omdat er niet voldoende geïnformeerd is of een ondeugdelijk product geleverd is.

We zullen zien. Ziet niet te wachten op nog weer extra leasebedrag. Ding kost me al zat ;)

Dat is inderdaad laat gielovd. die van mij (ook 1.2tsi dsg7, volgens mij zijn wij de eerste met die motor/transmissie) is afgelopen donderdag geproduceerd en wordt volgende week woensdag of donderdag afgeleverd (ga vrijdag op vakantie). en dat is inclusief leerinbouw en een vaste trekhaak monteren. mocht hij onverhoopt iets later komen, dan doen we het leer na mijn vakantie.

van die trekhaak is inderdaad een beetje een vreemd iets dat ze je willen laten bijbetalen. je koopt een vaste trekhaak. en niet een vaste trekhaak met allerlei beperkingen, probleem voor pon/dealer, niet voor jou.

Tom RS

Forumguru
Net besteld: Octavia Combi Rs Tdi race blue, 18 inch anthracit velgen (worden vervangen door 19 inch), dark pack, clever pack, Canton soundsystem, Bolero radio en verwarmde ruitensproeiers.
Verwachte levertijd: week 38 (half oktober).

Bovenaan Onderaan