Inderdaad zoals door anderen al gezegd de radar module voor de Front AssistantDaarstraks volgens mij mijn Octavia bij de dealert zien staan. Zag iets in de voorbumper wat ik niet herken. Verkopers helaas in gesprek, en ik haast. Wie kan me vertellen wat het is?
Dat zal bij mijn Alfa waarschijnlijk eerder FIAT (of misschien wel Ferrari ) zijn.Haha trek die plastic kap maar eens van je motorblok af, dan zie je op ieder onderdeel en snoertje een VW en Audi logo pronken.
lijkt het logo wel te zijn ja
foto moet wel omgedraaid worden maar maakt voor dat logo niet echt uit
goed gezien CoesDoes, volgens mij is dat idd een Audi logo, VW logo's komen overigens ook vaak voor hoor, op mijn uitlaat dempers staat met koeieletters VW AG
Haha trek die plastic kap maar eens van je motorblok af, dan zie je op ieder onderdeel en snoertje een VW en Audi logo pronken.
...
Maar zie ik daar nu net boven de module zelf ongevraagd een Audi logo zitten!?
Qua formaat golf/passat/A4/A6 dan, voor de prijs van een A3.. (Alle oeverloze discussies over kwaliteit(s-beleving) voor zijnde)Zéér scherp!
Ik krijg straks dus een Golf/Passat/A4/A6 voor de prijs van een A3? En gratis Audi front assist? Daar wordt je toch blij van? Beetje verzachting op de levertijd-wonde?!
"Voorsprong door nuchterheid"
Qua formaat golf/passat/A4/A6 dan, voor de prijs van een A3.. (Alle oeverloze discussies over kwaliteit(s-beleving) voor zijnde)
Ik denk dat je de Golf (en de A4 bijna) uit dat lijstje kunt schrappen aangezien de Octavia groter is!Qua formaat golf/passat/A4/A6 dan, voor de prijs van een A3.. (Alle oeverloze discussies over kwaliteit(s-beleving) voor zijnde)
Sorry... Om weer een beetje on-topic te komen, ik denk dat ik mijn Octavia over ongeveer twee weken krijg.Hou het een beetje on-topic jongens... (mijn voorzichtige vreugde dat het lijkt dat mn octavia redelijk op tijd komt, sneeuwt nu onder )