Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Flem_nl

Forumguru
Dat is niet verkeerd!
Overigens vertelde de dealer ook dat de vele onduidelijkheden en steeds veranderende leverindicaties in de systemen nu min of meer beginnen te stabiliseren. Er zit verbetering in zo lijkt het :)
Zozo dat is snel. Hebben ze slechts 5 maanden over gedaan......:maakmegek:

Badnews

Senior Member
En nu ze weer wijzigingen hebben doorgevoerd, kunnen ze zeker de nieuwe opties onderdelen niet inplannen :)
De leverindicaties blijven gewoon een goochelhoed met iemand erbij die af en toe een 'auto' eruit trekt die gemaakt mag worden. Dure autos hebben een groter lot (RS versies) en liggen meer bovenop, combi is ook iets groter en de hatches komen als laatste

Nop

Nieuw lid
google maar op 'laatst uitgegeven kenteken'
Sinds kort, 5 maart 2013, is er een nieuwe kentekencombinatie uitgegeven (sitecode 7). De combinatie ziet er als volgt uit: cijfer -drie letters- twee cijfers. Het kenteken welke op 5 maart 2013 is uitgegeven was 1-KBB-00. De nieuwe serie kentekens zal echter niet lang meegaan. Volgens de RDW ongeveer twee jaar. Waarom gaat dit kenteken zo kort mee? Dat komt omdat al veel beginletters bezet zijn door exportplaten en bromfietsen. De beginletters die de RDW voor deze kentekencombinatie gaat gebruiken zijn: K, S, T, X en Z.

elephtera

Forumguru
Ook al heeft mijn wagen nog geen kenteken platen (heb m vanavond zelf even bekeken) volgens de leasemij heeft hij wel een kenteken. met de letters SBJ.

Vandaag dus op kenteken gezet kennelijk, want de rdw heeft nu staan "7-SBJ-13" als laatste kenteken.

elephtera

Forumguru
Whaaaa ik kon mezelf niet inhouden. Ik wilde eerst wachten tot 3 september, wanneer ik de auto officieel op mag halen, maar wetende dat de auto om de hoek staat... Ik moest gaan kijken!

Wat een prachtige wagen! En die wordt nog mooier als ze al het beschermings plastic eraf halen, het spook wegjagen en de auto door de wasstraat doen.

[edit] ik had even moeten bewerken. sorry! [/edit]

Bijlagen

• WP_20130828_16_48_54_Pro.jpg
    WP_20130828_16_48_54_Pro.jpg
    812,4 KB · Weergaven: 138
  • WP_20130828_16_50_34_Pro.jpg
    WP_20130828_16_50_34_Pro.jpg
    878,5 KB · Weergaven: 132

goromo

Nieuw lid
Na alle teleurstellende berichten m.b.t. tot de kleur Platin Grey was ook ik bang dat ik moest uitkijken naar een andere kleur.
Mede door de aangegeven productieweek 39 tijdens de bestelling in week 28.
Echter werd ik aangenaam verrast na een blik in het systeem door de dealer.
Productie in week 36 :tegek:
Of het iets er mee te maken heeft dat de kleur er in week 37 uitgaat :pieker:.

Skizzy

Lid
Ook al heeft mijn wagen nog geen kenteken platen (heb m vanavond zelf even bekeken) volgens de leasemij heeft hij wel een kenteken. met de letters SBJ.

Vandaag dus op kenteken gezet kennelijk, want de rdw heeft nu staan "7-SBJ-13" als laatste kenteken.

SBJ :laugh:

Dinsdag maar even zien hoeveel km we er mee gaan maken!

Bovenaan Onderaan