Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Edwin1969

Actief lid
Trekhaak verhaal aangehaald. Er werd aangegeven dat als ik een caravan wil trekken, de vaste sjorhaak inderdaad een probleem gaat geven. Als ik dat anders wil, of ik even bij wil betalen, dan krijg ik een afneembare.

Ik blijf van mening dat ze een onduidelijk product aanbieden. Ik wil een vaste haak, waar gewoon alles achter kan.

Dealer vriendelijk verzocht contact op te nemen met PON gezien er al meerdere trekhaken uit coulance zijn veranderd naar een afneembare omdat er niet voldoende geïnformeerd is of een ondeugdelijk product geleverd is.

We zullen zien. Ziet niet te wachten op nog weer extra leasebedrag. Ding kost me al zat ;)

Heb mijn vaste trekhaak toch maar omgezet naar een afneembare via mijn leasemij. Kost mij wel weer een extra leasebedrag (zit al iets boven mijn norm), maar had geen zin in problemen met mijn caravan en een lange discussie met de dealer.

Ben het overigens volledig met je eens dat het natuurlijk niet "simply clever" is dat Skoda zo'n verkeerde trekhaak in zijn assortiment heeft (heb dit nog nooit eerder meegemaakt bij alle vorige auto's) en vervolgens niet pijlsnel actie onderneemt om dit voor haar klanten pro-actief op te lossen. Valt mij vies tegen van Pon/Skoda helaas (is overigens mijn eerste Skoda ooit).

CDK

Forumguru
@Tom RS, maak ze maar niet jaloers die Hollanders, er zijn er die al vanaf mei aan het wachten zijn op hun Octavia ;) maar nogmaals gefeliciteerd! Mooie keuze! Zeker met 19" er onder :)

Greetz Corné

Badnews

Senior Member
Wow, dat is snel!
We zitten nu in week 35, 1 week transport, dus zou in 2 weken ingeplanned en gemaakt worden?..

Of is het een voorraad auto?

Ps week38 is midden september

Gieliovd

Forumguru
Dat is inderdaad laat gielovd. die van mij (ook 1.2tsi dsg7, volgens mij zijn wij de eerste met die motor/transmissie) is afgelopen donderdag geproduceerd en wordt volgende week woensdag of donderdag afgeleverd (ga vrijdag op vakantie). en dat is inclusief leerinbouw en een vaste trekhaak monteren. mocht hij onverhoopt iets later komen, dan doen we het leer na mijn vakantie.

van die trekhaak is inderdaad een beetje een vreemd iets dat ze je willen laten bijbetalen. je koopt een vaste trekhaak. en niet een vaste trekhaak met allerlei beperkingen, probleem voor pon/dealer, niet voor jou.
De dealer en LM zeggen simpel, bof die trekhaak is prima. Alleen niet voor een stabilisator. Wilt u dat wel, lappen.

Zijn wij de eerste? Tof! Mijne moet ook vlotter te leveren zijn.

Tom RS

Forumguru
Inderdaad wat snel, heb het net nagekeken en het is produktieweek 38 en levering dus half oktober.

Wesly

Senior Member
Net besteld: Octavia Combi Rs Tdi race blue, 18 inch anthracit velgen (worden vervangen door 19 inch), dark pack, clever pack, Canton soundsystem, Bolero radio en verwarmde ruitensproeiers.
Verwachte levertijd: week 38 (half oktober).
Dark pack en clever pack?

Tom RS

Forumguru
Dark pack: zwarte spiegels, ruitomlijsting, dakstangen en radiatorroosteromlijsting.
Clever pack: omkeerbare kofferbodembekleding, vuilbakje.

MaRco2

Forumguru
Sommige dingen denk je van, dat hoort standaard. Afvalbakkie.... Mat...

Kan ook als accessoire bijgekocht worden, mikken ze wel in de Businessline erin.

Momenteel komt er wel wat los, als ik zo op de weg kijk.

Van de week een Race Blue Combi zien rijden, gisteren op de A50 een witte HB en een witte Combi (met bestickering). Pas een rode HB.

herbiek

Senior Member
Vanmorgen zo ineens 2 O3's in het wild gezien!

- Op de A12 ter hoogte van Driebergen een zwarte 03 Combi TDI (met rood I tje) en een chromen strip achter op de klep. Letterreeks van kenteken begon met K.
- Een grijze O3 hatchback bij A27 afslag Houten bij vd Valk hotel.

Straatbeeld begint zich eindelijk een beetje te vullen met de nieuwe Octavia's.

MaRco2

Forumguru
Yep, ik heb er gisteren twee gezien (beide wit) op de A50 en pas ook af en toe eentje in het wild (nog niet echt veel in verhouding tot de Octavia II en Superb's).

MothMan

Actief lid
Daarstraks volgens mij mijn Octavia bij de dealert zien staan. Zag iets in de voorbumper wat ik niet herken. Verkopers helaas in gesprek, en ik haast. Wie kan me vertellen wat het is?

Bijlagen

• vreemd_gevalletje.JPG
    vreemd_gevalletje.JPG
    97,7 KB · Weergaven: 111

CDK

Forumguru
Daarstraks volgens mij mijn Octavia bij de dealert zien staan. Zag iets in de voorbumper wat ik niet herken. Verkopers helaas in gesprek, en ik haast. Wie kan me vertellen wat het is?
dat is een gratis toegift voor het lange wachten ;) er zijn al hele topics die vertellen welke toegift het is ;) de front assistent

Bovenaan Onderaan