D_R1978
Senior Member
OT, maar welke app is dit?Die mist niet....
OT, maar welke app is dit?Die mist niet....
iKenteken, voor iPhone. Misschien ook beschikbaar voor Android?OT, maar welke app is dit?
Mooi interieur. Proficiat.Yes, vandaag mijn auto gezien bij Leder Inbouw Nederland.
Vandaag over 2 weken kan ik erin rondrijden!
Heb je niet toevallige een zilveren OC3 zien staan met dynamic pakket???Yes, vandaag mijn auto gezien bij Leder Inbouw Nederland.
Heb je niet toevallige een zilveren OC3 zien staan met dynamic pakket???
Helaas dan moet Pon die van mij nog naar binnen rollen.. Hoelang zijn ze met die van jou bezig?Nee, helaas niet. Dit was de enige O3!
@De Pillendokter dat gaat een mooie auto worden, dak ziet er strak uit en het interieur zal ongetwijfeld beter worden dan het nu is...
Best shocking hoe veel er uit elkaar gehaald wordt tijdens het inbouwen van het leer..
Helaas dan moet Pon die van mij nog naar binnen rollen.. Hoelang zijn ze met die van jou bezig?
Pon doet het toch ook niet zelf? die heeft toch ook een tussen bedrijf dat dat dat voor hen? Ik dacht dat Leder Inbouw Nederland dat was....Maar doet Pon het niet zelf dan? Dit is via de LM bij c
Vandaag demontage. Ongeveer 2 dagen bezig met inbouw en dan gaat hij weer op transport naar de dealer. Daar is hij eind van volgende week en dan worden nog de DVD hoofdsteunen ingebouwd.
Mooie auto Pillendokter! Hij lijkt wel op de mijne, ook zo'n spook op de voorstoel.
En dat panodak ziet er strak uit.
prachtige auto!Yes, vandaag mijn auto gezien bij Leder Inbouw Nederland.
Dan liever zo'n stokje dan een auto waar ik voor dezelfde specificaties 2x zoveel moet betalen. En wanneer gaat zo'n motorkap nu open bij een Skodaprachtige auto!
Toch een beetje raar dat de motorkap met zo'n stokkie omhoog moet staan.. Dat is dan het verschil tussen een audi of een skoda.
VW Golf uit 2009 heeft ook geen stokkie hoor...prachtige auto!
Toch een beetje raar dat de motorkap met zo'n stokkie omhoog moet staan.. Dat is dan het verschil tussen een audi of een skoda.