Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

elephtera

Forumguru
Mooie auto Pillendokter! Hij lijkt wel op de mijne, ook zo'n spook op de voorstoel.
En dat panodak ziet er strak uit.

@De Pillendokter dat gaat een mooie auto worden, dak ziet er strak uit en het interieur zal ongetwijfeld beter worden dan het nu is... :deuk:
Best shocking hoe veel er uit elkaar gehaald wordt tijdens het inbouwen van het leer..

Ja, inderdaad sta je raar te kijken wat er allemaal gesloopt wordt uit zo'n splinternieuwe bak waar de lak nog van staat uit te harden!!!! :(

Helaas dan moet Pon die van mij nog naar binnen rollen.. Hoelang zijn ze met die van jou bezig?

Maar doet Pon het niet zelf dan? Dit is via de LM bij Leder Inbouw Nederland.
Vandaag demontage. Ongeveer 2 dagen bezig met inbouw en dan gaat hij weer op transport naar de dealer. Daar is hij eind van volgende week en dan worden nog de DVD hoofdsteunen ingebouwd.

Flem_nl

Forumguru
Maar doet Pon het niet zelf dan? Dit is via de LM bij c
Vandaag demontage. Ongeveer 2 dagen bezig met inbouw en dan gaat hij weer op transport naar de dealer. Daar is hij eind van volgende week en dan worden nog de DVD hoofdsteunen ingebouwd.
Pon doet het toch ook niet zelf? die heeft toch ook een tussen bedrijf dat dat dat voor hen? Ik dacht dat Leder Inbouw Nederland dat was....

Flem_nl

Forumguru
Hoppa... M'n kenteken is 6-SBP-80. Kon de dealer me net vertellen. Grappige is dat ik bijna zeker weet dat ik gisterenavond tijdens de discussie over 6-SBJ-66 op de site vd RDW heb gekeken en daar stond dit kentekennummer als laatste toen op....

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan