Maik
Actief lid
Aan de andere kant kun jij bijna rijden en moet ik nog 5 maanden wachten....Ik ben jaloers Maik! .
Aan de andere kant kun jij bijna rijden en moet ik nog 5 maanden wachten....Ik ben jaloers Maik! .
Ja !!! :-) flippers worden vandaag aan mijn bestelling toegevoegd ...
Ik ben maxed out, mag niets hogers leasen dan ik nu heb (heb al meer gekregen van mijn baas (DSG))
Dus wil deze 'los' zelf betalen, dus dat ze mij die 120 euro in rekening brengen en richting de lease toko deze extra niet op de rekening zetten. Hoop dat ze het doen, het stuurwiel is gewoon mooier.
en zojuist te horen gekregen dat het NIET mogelijk is
De dealer mag de auto alleen afleveren, overeenkomst is tussen PON zelf (pon als importeur, en pon/volkswagen lease). Dus helaas een normaal stuurwiel.
Nice!Dealer belde gisteren : vrijdag kan ik hem eindelijk ophalen ! Toch maar 1 week vertraging ten opzichte van de eerder opgegeven leverweek (35). Dan 1 weekje al SUV rondrijden en de 14de snel de verlagingsveren er onder !
Flippers lukte niet meer wegens 'order geblokt' en dus definitief in productie.
3-spaaks stuurwiel + filppers kost €120, 3-spaaks stuurwiel zonder flippers staat niet op de prijslijst, nou dan neem ik er de flippers graag bij puur voor het aanzicht van het 3-spaaks stuurwiel, de flippers zal ik toch niet veel gebruiken maar zie ik dus als 'gratis' extratje bij een mooier stuurRij al jaren met DSG met flippers in verschillende autos,maar heb ze op de oct03 niet besteld heeft totaal geen meerwaarde, schakelt traag en geen automatische terug oppak naar automaat vind het meer een gadget dan nuttig
Ook op de site vd RDW is de sloppy blow job nu op te vragen....6-SBJ-66 ....
Ja die bediening zit er opHeeft er iemand een afbeelding van de 3spaaksstuur met flippers? zit er stuurbediening op?
3-spaaks stuurwiel + filppers kost €120, 3-spaaks stuurwiel zonder flippers staat niet op de prijslijst, nou dan neem ik er de flippers graag bij puur voor het aanzicht van het 3-spaaks stuurwiel, de flippers zal ik toch niet veel gebruiken maar zie ik dus als 'gratis' extratje bij een mooier stuur
Rij al jaren met DSG met flippers in verschillende autos,maar heb ze op de oct03 niet besteld heeft totaal geen meerwaarde, schakelt traag en geen automatische terug oppak naar automaat vind het meer een gadget dan nuttig
Dat is bij de O3 juist beter:
Schakelt. m.i. snel genoeg. Het is geen echte sequentiële sportbak met schakeltijden van enkele milliseconden.
Als men tijdens automatische modus dmv de flippers even op handmatig overschakelt gaat deze na korte tijd automatisch weer over op de automatische stand.
De eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat ik het hier in Nederland weinig gebruik.
In berggebieden meer.
bij sportief rijden op bochtige weggetjes kan het leuk zijn... ff tikkie terug en gaaaan!
@graaaf, weet je het kenteken al?