Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Flem_nl

Forumguru
Maar doet Pon het niet zelf dan? Dit is via de LM bij Leder Inbouw Nederland.
Vandaag demontage. Ongeveer 2 dagen bezig met inbouw en dan gaat hij weer op transport naar de dealer. Daar is hij eind van volgende week en dan worden nog de DVD hoofdsteunen ingebouwd.
Je hebt gelijk. Net de dealer gebeld, Pon doet dit idd zelf...

Herman Janssens

Senior Member
Net getelefoneerd met mijn dealer. Ik wou nog iets veranderen. Maar de bestelling bleek 'geblokt' te zijn in week 32. Dat betekende volgens hem dat de productie er zou komen in week 34. Dat was vorige week. Maar de auto had in het systeem nog geen chassisnummer. Hopelijk zijn ze hem aan het afwerken en kan ik midden september 'cruisen'. :jaja:

CoesDoes

Forumguru
Net getelefoneerd met mijn dealer. Ik wou nog iets veranderen. Maar de bestelling bleek 'geblokt' te zijn in week 32. Dat betekende volgens hem dat de productie er zou komen in week 34. Dat was vorige week. Maar de auto had in het systeem nog geen chassisnummer. Hopelijk zijn ze hem aan het afwerken en kan ik midden september 'cruisen'. :jaja:
Mmm, bij 'ons' konden ze zien dat mijn auto stond te wachten op transport, weet niet of het chassisnummer al in het systeem stond, maar het zal vast wel bekend zijn.
Ik vraag me nu wel af wat je nog had willen veranderen

D_R1978

Senior Member
Twijfel nu ook over de flippers. Enerzijds heb ik natuurlijk bewust voor de dsg gekozen en plust het allemaal weer op, overweeg ook nog de aca, nu fa standaard op de ebl zit.. ..

CoesDoes

Forumguru
Twijfel nu ook over de flippers. Enerzijds heb ik natuurlijk bewust voor de dsg gekozen en plust het allemaal weer op, overweeg ook nog de aca, nu fa standaard op de ebl zit.. ..
Ik zal je helpen.., de flippers kun je betalen van de besparing die je hebt door het vervallen van het functie pakket ;)
Ik hoop dat Lava Blue nog lukt, met levering in wk42 kan het nog net en wordt dat een van de laatste aangezien wk39 de laatste prod. wk voor Lava Blue is

Lodewijk

Actief lid
Zijn flippers inderdaad een optie dan? Ik heb ze bij skoda niet separaat op de lijst zien staan.

D_R1978

Senior Member
Ik zal je helpen.., de flippers kun je betalen van de besparing die je hebt door het vervallen van het functie pakket ;)
Ik hoop dat Lava Blue nog lukt, met levering in wk42 kan het nog net en wordt dat een van de laatste aangezien wk39 de laatste prod. wk voor Lava Blue is
:)
Waarschijnlijk waar, alleen is de prijs van de 230V aansluiting nog steeds niet bekend. Die heb ik nu heb genomen ipv het functie pakket en die "besparing" al een beetje ingezet om de Alaris velgen te nemen om verdere uitloop te beperken. :S

Het blijft een groot circus zo'n auto bestellen :)

elephtera

Forumguru
Ik ben jaloers Maik! Ik had ook wel een driespaaks met flippers willen hebben, en voor die kleine meerprijs ook zeker besteld als het mogelijk was toen ik bestelde. Daarintegen, over 4 jaar weer een nieuwe auto uitkiezen, en dan heb ik nog wat om naar uit te kijken. ;)

Bovenaan Onderaan