Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Thorgal

Forumguru
Na alle teleurstellende berichten m.b.t. tot de kleur Platin Grey was ook ik bang dat ik moest uitkijken naar een andere kleur.
Mede door de aangegeven productieweek 39 tijdens de bestelling in week 28.
Echter werd ik aangenaam verrast na een blik in het systeem door de dealer.
Productie in week 36 :tegek:
Of het iets er mee te maken heeft dat de kleur er in week 37 uitgaat :pieker:.
Dan heb je geluk, ik heb in mei besteld maar moest wel naar andere kleur kijken.
Je kan nu ook echt af gaan tellen.

Flem_nl

Forumguru
Die gegevens komen ongetwijfeld van de RDW, maar blijkbaar duurt het langer voordat die gegevens ook op hun eigen site beschikbaar zijn.
is wel frappant omdat ze de laatst geregistreerde wel posten. Dus de data is op een of ander manier dan wel beschikbaar....

CoesDoes

Forumguru
Neem aan uit z'n eigen database. Maar als je een willekeurig kenteken invult die reeds in de reeks zou bestaan mis ik er ook een aantal. Bijv. 6-SBK-66
6-SBK-66 is volgens de app een C3 1.2VTI
is wel frappant omdat ze de laatst geregistreerde wel posten. Dus de data is op een of ander manier dan wel beschikbaar....
Het is uiteraard beschikbaar, maar blijkbaar wordt er voor de site niet gebruik gemaakt van de meest actuele gegevens.

MothMan

Actief lid
Wellicht zijn ze bij de RDW bezig met een migratie; vorige week checkte ik een RS3. Het resultaat was herhaaldelijk een Megane 1.5dci. Dacht even aan fraude, maar dag later klopte de gegevens wel.

Bovenaan Onderaan