Ik heb liever 6-SBS-66! Leuk voor op de camping volgend jaar...SBJ = Sweet Baby Jesus! (in de nette variant tenminste)
Dan heb je geluk, ik heb in mei besteld maar moest wel naar andere kleur kijken.Na alle teleurstellende berichten m.b.t. tot de kleur Platin Grey was ook ik bang dat ik moest uitkijken naar een andere kleur.
Mede door de aangegeven productieweek 39 tijdens de bestelling in week 28.
Echter werd ik aangenaam verrast na een blik in het systeem door de dealer.
Productie in week 36
Of het iets er mee te maken heeft dat de kleur er in week 37 uitgaat .
Mmmm. Uuuhhhh jaja ik snap m al!skizzy haar naam begint met een s. De bj moeten jullie zelf maar invullen.
Lol! Een blauwe 1.8 Sedan met DSG! (zonder turbo.....?) Voor wie zou die zijn!?6-SBJ-66 ....
Die bestaat nie dus da wor lastug!1.8 Sedan met DSG! (zonder turbo.....?)
En toch staat hij blijkbaar zo geregistreerd.Die bestaat nie dus da wor lastug!
Dat zegt vooral dat de RDW site niet up-to-date is.., probeer het later nog eens.
Neem aan uit z'n eigen database. Maar als je een willekeurig kenteken invult die reeds in de reeks zou bestaan mis ik er ook een aantal. Bijv. 6-SBK-66Waar haalt dat programma zijn gegevens vandaan dan?
Die gegevens komen ongetwijfeld van de RDW, maar blijkbaar duurt het langer voordat die gegevens ook op hun eigen site beschikbaar zijn.Waar haalt dat programma zijn gegevens vandaan dan?
is wel frappant omdat ze de laatst geregistreerde wel posten. Dus de data is op een of ander manier dan wel beschikbaar....Die gegevens komen ongetwijfeld van de RDW, maar blijkbaar duurt het langer voordat die gegevens ook op hun eigen site beschikbaar zijn.
Die mist niet....Neem aan uit z'n eigen database. Maar als je een willekeurig kenteken invult die reeds in de reeks zou bestaan mis ik er ook een aantal. Bijv. 6-SBK-66
6-SBK-66 is volgens de app een C3 1.2VTINeem aan uit z'n eigen database. Maar als je een willekeurig kenteken invult die reeds in de reeks zou bestaan mis ik er ook een aantal. Bijv. 6-SBK-66
Het is uiteraard beschikbaar, maar blijkbaar wordt er voor de site niet gebruik gemaakt van de meest actuele gegevens.is wel frappant omdat ze de laatst geregistreerde wel posten. Dus de data is op een of ander manier dan wel beschikbaar....
Daar niet nee, maar wel op de site van de rdw. Net als de 6-SBJ-66Die mist niet....
Misschien een Megane met schizofrenie?Wellicht zijn ze bij de RDW bezig met een migratie; vorige week checkte ik een RS3. Het resultaat was herhaaldelijk een Megane 1.5dci. Dacht even aan fraude, maar dag later klopte de gegevens wel.