Bij deze kan ik je al vertellen dat we op de H zitten, ga de mijne nl. zaterdag ophalen en weet het kenteken al (HB-xxx-D)
Bestelling is in de hold gegaan, wordt van half december naar eind januari geschoven voor alle 2.0 liter versies. Alleen is het 0 garantie dat deze 106 gram uitstoot heeft voor 1 januari, officieel heeft deze 107. Verschil tussen folder en importeur. Pon is er wel druk mee bezig.
Dank je. En ik had dat vinkje ook gevonden, stoor me er alleen aan dat de auto het iedere keer als ik de 15 km/u passeer het zelf probeerd te doen. Iedere keer de klikjes is, bijvoorbeeld in een file best irritant (en bij overige handelingen stoppen/optrekken ook). Mijn Jetta deed het gewoon een keer, en daarna niet meer tot er een deur was geopend.@Frenkie Gefeliciteerd met je prachtige nieuwe bolide, veel plezier en veilige km's wens ik je.
De automatische slot bediening stel je in via het infotainment, vinkje aan of uit.
Slotknopje bij de pook gebruik ik alleen om een passagier in te laten stappen nadat ik al gereden heb, dus om te ontgrendelen.
binnenkort is er overschot van... geen paniek!ivm lage bschikbaarheid 2 liter motoren
Vanochtend maar meteen ritje dealer gedaan. Blijkt dat het slot van de linker achter deur niet werkt. Deur gaat gewoon niet op slot, op wat voor manier dan ook. Hopelijk kunnen ze dit snel fixen.@Frenkie Dus lijk me dat er iets fout zit in het systeem. Zal mogelijk een ritje dealer worden.
Oeps, dat is wel een beetje een slordig foutje zeg. Ik ga er van uit dat dit soort dingen in de fabriek toch nog wel even getest worden?Vanochtend maar meteen ritje dealer gedaan. Blijkt dat het slot van de linker achter deur niet werkt. Deur gaat gewoon niet op slot, op wat voor manier dan ook. Hopelijk kunnen ze dit snel fixen.