Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Skoda-MAN

Forumguru
@Frenkie Ik bedoelde ook je plaatselijke dealer want garantie moet bij elke dealer kunnen in binnen en buitenland.
In dit soort gevallen zijn ze verplicht een reparatie danwel een noodreparatie uit te voeren omdat je verplicht bent om je auto af te sluiten op de openbare weg.

Mugjuh

Donateur
Gisteren belde de dealer om mij gerust te stellen dat er niks is veranderd aan de levering, ondanks alle negatieve mediaberichten over de VAG diesels.

Dus de productiedatum nog onveranderd en dus nog steeds week 48.

Mijn Octavia III combi wordt als het goed is nog in december geleverd, gelukkig met EU6 motor :thumbsup:. Waarschijnlijk komt is al in november binnen, maar zal dan nog worden voorzien van een lederen interieur bij Alba Automotive en de (afneembare) trekhaak moet nog worden geplaatst. Ondertussen staat de BMW weer bij de garage dus kan levering van de Skoda mij nu niet snel genoeg gaan.

s-line

Forumguru
Wat een simpele zielen, het belangrijkste van het afleverpakket vergeten. Daar mag inderdaad wel een mooie vergoeding tegenover staan, dus niet een kadobonnetje van 25 euro.
Nou reken daar maar niet op! Dingen vergeten kan altijd gebeuren blijft menselijk, maar om nou meteen een dikke "schadevergoeding" te vragen/eisen, vind ik nou weer typisch een Nederlandse opmerking:banghead:. Het is hooguit vervelend en je moet nog iets langer geduld hebben, maar hij komt er heus wel hoor!

Blackokkie2

Forumguru
Nieuw, nee ikzelf niet. Maar bij mijn ouders is het ook weleens niet vlekkeloos gegaan en toen werden extra gemaakte onkosten gewoon vergoed.

MacRembrandt

Forumguru
Ik krijg pas eind van het jaar de Octavia, maar doordat mijn huidige auto een TSi is en dus zo nu en dan een nieuwe ketting nodig heeft, kreeg ik de kans om alvast te proeven wat Skoda-rijden inhoudt. :maakmegek:

Leuk, zo'n Rapid in Edition-uitvoering.
Bekleding, tellers, navigatie en stuur geven alvast een indruk van mijn Octavia.
image.jpeg image.jpeg

Spoetnik

Forumguru
@Joske Klopt maar jij hebt Xenon. Ik heb keuze gemaakt voor 8'" Columbus en DSG en een dakje. Toen was de buidel leeg. Neemt niet weg dat Xenon inderdaad chiquer oogt. M.n. die mistlichten. Ik heb er hier op het forum een paar gezien die folie op het mistlicht hebben geplakt. Dat is nog niet zo verkeerd om te proberen.

MacRembrandt

Forumguru
Bij de xenon vind ik de donkere mistlampen mooi, maar bij de halogeen passen die lichte mistlampen wel, vind ik. Is ook een beetje de Skoda-look.
Of moet ik zeggen "was", want Skoda is er al vanaf aan het stappen met de Superb. Welke mijns inziens trouwens meer op een grote Seat Leon lijkt dan op een Skoda........:pieker:

Afgelopen donderdag mijn Greenline Ambition Business opgehaald nadat hij in week 25 was besteld. Wat een heerlijke auto zeg. Was natuurlijk een grote stap vooruit tov van de Polo, maar hij is nog mooier dan ik verwacht had. Ik heb gelijk een paar foto's bijgevoegd.

De Lepus velgen zou ik zelf niet uitgezocht hebben, maar ik moet zeggen dat ze in het echt niet eens misstaan.

De Amundsen2016 werkt top en doet me niet verlangen naar de Columbus.

Kortom: Hier gaan wij als gezin en ik in het bijzonder behoorlijk van genieten.
image.jpeg image.jpeg image.jpeg

Bovenaan Onderaan