Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

SileX

Senior Member
Na een tijdje afwezig te zijn geweest, kan ik weer posten op het forum :)

Mijn Octavia RS uit 2011 is alweer een jaartje weg - in de tussentijd een Seat Leon Lease sport gereden met 1.6tdi handbak.
Nu met de leasemij bezig voor een Ocatvia Combi Style Business met 1.6tdi en dsg. Ligt nu ter goedkeuring bij wagenpark beheerder.

Dealer gaf aan dat het mogelijk is om dit jaar nog te rijden - ben benieuwd.

rbo

Senior Member
Mijn soort gelijke config is in week 36 besteld en verwacht week 49 , gezien de periode die tussen werkgever , lease en dealer ook een aantal weken in beslag neemt denk ik niet dat je nog gaat rijden dit jaar,

Afgelopen maanden flink veel gelezen, zal de mijne hier ook eens posten.
In week 30 een Laser witte Octavia combi 1.6tdi businessline style dsg besteld.
Productiedatum is deze week :wk 41, hoop hem binnen 2 of 3 weken te gaan rijden.

Laatst bewerkt:

SileX

Senior Member
Mijn soort gelijke config is in week 36 besteld en verwacht week 49 , gezien de periode die tussen werkgever , lease en dealer ook een aantal weken in beslag neemt denk ik niet dat je nog gaat rijden dit jaar,
Oh, ben benieuwd dan - misschien hebben ze al slots in de fabriek ofzo - ach, ik hoor het wel :)

• Leuk
Waarderingen: rbo

GiC

Lid
Ik heb een Combi 1.2tsi DSG in bestelling sinds half september, was van bij bestelling voorzien voor 10 december

Dacht ik vanmiddag even mijn binnengekomen Octavia te gaan bekijken bij de dealer bleek ie elders gestald te zijn. Helaas dus nog even geen pics. Als ik wil laten ze 'm volgende week overkomen. Nou dat wil ik wel.

Bovenaan Onderaan