Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Nosmo

Actief lid
Het gaat wel erg kriebelen als ik al die foto's hier zie. De mijne is week 37 besteld en wordt naar verwachting in week 48 in elkaar geschroefd. Tegen de tijd dat hij dan bij de dealer is is het al bijna kerst....

Skoda-MAN

Forumguru
Hopelijk kunnen ze dit snel fixen.

Zo iets bij een nieuwe auto moet direct gerepareerd worden en niet wanneer het iemand van een dealer behaagd, 24 uur service en Mobiliteitsservice.
Als ik het goed begrijp kan je de auto niet meer afsluiten. En als hij leeggehaald wordt zonder inbraakschade?

Santi

Lid
@henry78 Gefeliciteerd met je nieuwe bolide. Fraaie kleur.
Nu de eerste rijders ervaringen bijhoude !
.....nog een paar weekjes en dan mag ik ook het doek verwijderen.

Philos

Actief lid
Yep, Dunlop, vond ik ook vreemd, maar is mij prima. Dit zijn 17" hawk velgen, volgens mij zijn die er niet in andere maten, is het model voor Edition dacht ik, maar ik kan me vergissen.

Spoetnik

Forumguru
@Santi is scherp :geek:

Hawk velgen zijn 17" Waarom ik Hankook banden heb en Philos Dunlop geen idee. Misschien dat de dealer aan het ruilen is geweest...... :pieker:

Ik zal anders maar een boze brief sturen naar PON. Heb net bij Radar kunnen zien dat dit best effect kan hebben.:maakmegek:

Dave184

Nieuw lid
2 weken geleden besteld, indicatie levertijd week 52 ...:cry:...

Blijkbaar een lastige of gewilde configuratie.

Octavia Combi 2.0 TDI Greentech Style Bns 5D 110kW
Drive set up
DAB
Sunset
Metallic lak: Race Blue
Dynamic pakket (stoelen zwart, grijze stiksels)
Lichtmetalen velgen 18 inch Alaris

Net gebeld naar de dealer, verwachte levering is nu week 45!!!!... :yeehaa:

Frenkie

Forumguru
Zo iets bij een nieuwe auto moet direct gerepareerd worden en niet wanneer het iemand van een dealer behaagd, 24 uur service en Mobiliteitsservice.
Als ik het goed begrijp kan je de auto niet meer afsluiten. En als hij leeggehaald wordt zonder inbraakschade?
Daar zit waarschijnlijk ook het grote probleem in. Auto is geleverd in Assen, ik woon in Brabant. Ik was niet van plan om "even" op en neer te rijden om het ze te laten repareren.
Ondertussen is het slot vervangen bij van Udenhout in Veldhoven. Auto sluit nu normaal (dus eenmaal als ik boven de 15 km/u kom). Nu brand ook het lampje bij de versnellingspook.

Bovenaan Onderaan