Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

quiqui

Nieuw lid
Week 35 besteld O3 combi 1.6 tdi race blue afneembaar trekhaak comfort pack, look pack. Vandaag dealer aan de lijn had 26 okt is hij in brussel. Voorzien voor week 49. Dus vroeger op schema:cheer::cheer::yeehaa:

• Leuk
Waarderingen: rbo

Baynes

Nieuw lid
Volg dit topic al een tijdje en binnenkort ook een Octavia bezitter. Besteld in week 39, oorspronkelijk werd leverweek 2 afgegeven, maar nu week 49. Dat zou mooi op tijd zijn.

SileX

Senior Member
Na een tijdje afwezig te zijn geweest, kan ik weer posten op het forum :)

Mijn Octavia RS uit 2011 is alweer een jaartje weg - in de tussentijd een Seat Leon Lease sport gereden met 1.6tdi handbak.
Nu met de leasemij bezig voor een Ocatvia Combi Style Business met 1.6tdi en dsg. Ligt nu ter goedkeuring bij wagenpark beheerder.

Dealer gaf aan dat het mogelijk is om dit jaar nog te rijden - ben benieuwd.

Vandaag de bestelling eruit. Bij de dealer gelijk langs geweest. Hij kon met een overzicht zien (autos besteld tussen 12 en 19 oktober) dat de auto sowieso week 52 geleverd gaat worden.. :)

Perfect, scheelt toch een procent bijtelling :D

Lijst stond overigens dat de 2.0tdi op week 4 of 6 stonden.. De week 52 gelde vooral voor de 1.6 tdi.

YpsilonTM

Nieuw lid
Ik heb mijn Octavia begin september besteld en vandaag zou de productie datum zijn (17/10/15) maar ik had vorige week al eens een mail gestuurd naar de dealer of alles nog zoals gepland was, hij zei toen dat de auto nog steeds op 17/10 stond, maar dit was nog niet door de fabriek bevestigd. Nu durf ik niet weer een mail sturen voor dit opnieuw te vragen. Komt zo ongeduldig over... Heb de kleur laser white gekozen ik heb er nergens een voorbeeld van gezien dus ik hoop dat dit mooi gaat zijn.

YpsilonTM

Nieuw lid
Ik heb deze kleur live gezien en die is heel mooi op een Octavia, dus geen zorgen over hebben :bloemen:

Ok Super :D over de kleur heb ik het langste getwijfeld, de vriendin was dan al tegen de kleur wit. En dan heb ik gewoon zonder een voorbeeld te zien die kleur gekozen. Maar dat is in elk geval al goed nieuws :yeehaa:

Skoda-MAN

Forumguru
Ik heb altijd zwart gereden (nee niet met OV of wegenbelasting) altijd heel mooi als ik hem net had gewassen.
Nu de tegenover gestelde kleur en ik heb er nog geen seconde spijt van, ziet er minder snel vuil uit maar met name zomers in de zon is het zoveel aangenamer in de auto.
Ik hoop dat jij het ook zo zal ervaren. :yeehaa:

Canon-Eye

Forumguru
Een speling van het lot bracht mij ooit 3 witte auto's achter elkaar. Dat gaan we dus nóóit meer doen.
Eveneens bij toeval - het ding stond op voorraad en dit was heel belangrijk op dat moment - 5 jaar met m'n zwarte (eerste) Fabia combi gereden.
Hoef ik ook nooit meer.

Voor beide geldt: óf je bent eeuwig met sponzen en lappen in de weer, óf je rijdt voor schandaal.
Beide opties spreken mij niet aan...

Bovenaan Onderaan